Изпитани сайтове за парфюми - февруари 2021

  • 105 886
  • 1 491
  •   1
Отговори
# 1 455
  • Варна/Лондон
  • Мнения: 1 441
И аз благодаря на дамата, която сподели за безплатните мостри на Orlov.
И аз се нареждам да благодаря, поръчах ги, и ги чакам с нетърпение. Имам само Sea of light Orlov, който много ми харесва и все се каня да се запозная и с други аромати на бранда и все нещо друго излиза на преден план.

# 1 456
  • Пловдив
  • Мнения: 5 986
Vоdica, защо върна Круизния? Нещо не е бил наред ли?

# 1 457
  • София
  • Мнения: 545
Vоdica, защо върна Круизния? Нещо не е бил наред ли?
Не това е причината. Дори не отворих пакета, а помолих куриера директно да го пренасочи за връщане.
Ядоса ме факта, че подходиха изключително мнително към мен. /А не пазарувам за първи път от тях и ще продължавам да го правя./
Направих две поръчки почти едновременно, като във всяка имаше по един брой от Ангела. Обадиха се за потвърждение и получиха такова от мен. Едната поръчка дойде и едва два часа след като направих плащането, бе изпратена другата.
Не оспорвам правото им да променят цените както си искат. Не оспорвам правото им да се застраховат по някакъв начин. Не оспорвам правото им да ни товарят с такса 4.50 за доставка, а аз платих точно 3.49 за връщане.
И след като нямат желание да въведат SSL сертификат за сигурна връзка при плащане с кредитни или дебитни карти, смятам да използвам единственото си право да върна непокътната стоката им.
Е, и си спестих някой лев Wink

# 1 458
  • Мнения: 6 930
Защо са проявили мнителност, защото не са ги шипнали едновременно ли? Като ги знаем Парфимо как реално са с наличностите (понякога хич ги няма), може действително втория да са го имали по-късно.

Последна редакция: нд, 28 фев 2021, 11:54 от tuali

# 1 459
  • София
  • Мнения: 545
Защо са проявили мнителност, защото не са ги шипнали едновременно ли? Като ги знаем Парфимо как реално са с наличностите (понякога хич ги няма), може действително втория да са ги имали по-късно.
Не, tuali, не е това причината. Поръчките са направени още на 19.02. , а всички тук знаем, че наличност имаше до 23-24.02., като цената падаше.
Скрит текст:
Направените на 19.02. поръчки, като поръчка 1 бе направена по-рано през деня и до вечерта имаше товарителница.

На 22.02. сутринта обаждане от тяхна страна за потвърждение на поръчките. Потвърдих.
Същия ден до обяд актуализираха информацията на сайта си след обаждания, като сложиха снимка и година на издаване, т.е. всички разбрахме най-накрая, че е 2020. След това цената започна да пада.
Поръчка 1 и 2 пристигат заедно и ги получавам на 26.02. в 11:14.

Питам куриера за поръчка 3. Отговор: - "Има товарителница, не е предадена на наш куриер."
Плащам на куриера.
Прибирам се у дома и звъня на Парфимо. Отговор: - "Пътува, идва от Чехия. Очаквайте я утре."
Поръчка 3 изненадващо е пристигнала от Чехия и приета от куриер на Спиди малко след 14:00 часа същия ден.
т.е. след моето плащане в 11:00 часа.
С човка са указани датата и часа на получаване на поръчка 1 и 2  и подаването на куриер на поръчка 3.


От целия развой на събитията стигам до заключението, че и трите поръчки са пристигнали от Чехия заедно, но поръчка 3 е задържана в склада в Сливен, за да бъде изпратена след плащане на 1 и 2. /Поръчки в страната, предадени до 16:00 часа пристигат в офис на куриерската фирма където и да е в страната на следващия ден./
Мисля, бях повече от изчерпателна Simple Smile

# 1 460
  • Мнения: 5 086
Мисля, че грешиш за мнителността и събитията са случайни.
В Парфимо хаосът е голям.
________
! При такива топ поръчки може да се питаме тук дали някой не я желае за пренасочване към него Wink
______
Момичета, ще има ли големи намаления в EL, нещо говори ли се?

# 1 461
  • София
  • Мнения: 545
_______
! При такива топ поръчки може да се питаме тук дали някой не я желае за пренасочване към него Wink
______
Бих го предложила веднага, ако нямаше промени в цената.
Как да пиша " Момичета, имам за пренасочване парфюм с цена 84.60 лв." при положение, че цената му в сайта беше паднала до 73.80 лв. /по бегъл спомен/!?
Искрено се надявам никога повече да не се усъмня в мнителност от тяхна страна.
Приключвам казуса.
Желая на всички ни радост с покупките! Flowers Bouquet

# 1 462
  • Мнения: 5 086
Да, има го и този момент: "Някой иска ли от по-скъпия Ангел" Simple Smile

Направих поръчка от мейкъп на продукти за коса. Ако ги получа ще рапортувам, понеже единият ми се струва нереално евтин и очаквам включване от тях.

# 1 463
  • Мнения: 2 804
Момичета, ще има ли големи намаления в EL, нещо говори ли се?
Големите им намаления на всичко в бутиците не бяха ли ноември и юни? Поне моите спомени са такива.
Иначе, до днес има 40% намаление на избрани продукти на ЕЛ и 40% на избрани комплекти на Клиник до 16.03. Не съм ходила да проверя какво е намалено, защото в момента имам достатъчни количества от всичко, което ползвам.
За парфюми имаше 25% в средата на месеца.

# 1 464
  • Мнения: 438
Миналата година имах горе-долу същия казус като vodica. Пуснах 4 поръчки, обадиха се за потвърждение като ми предложиха   да  ги обединят  в една или първо ще ми изпратят две и след като ги освободя другите две. Няколко часа след като извърших плащането/ на първите две поръчки/  получих  ПЕРСОНАЛЕН код ЛОЯЛНОСТ -10%. Когато генерирах кода, оказа се, че е валиден само за не намалени продукти и не са 10, а реално 6% Joy Обидно?! Меко казано! Съдбата на другите две поръчки беше - 14 в офиси и накрая ги върнах. Не се гордея с постъпката си, но  това беше най-малкото и единственото което можех да направя в онзи момент.

Вчера пристигна и моя ангел. Много му се радвам и както съм го подкарала май няма да остане до лятото.Smile

# 1 465
  • Мнения: 487
Arusi ,след като са предложили обединение на поръчките,а вие сте отказали,нормално да са бдителни.И после сте направила точно това което са очаквали.И от такава некоректност,следващите след вас страдат също от мнителност.Нормално.Пък да ви дадат код,сред като така или иначе сте пуснали поръчки...кое е обидното?

# 1 466
  • Мнения: 13 529
Когато си изсипал купища пари в някой сайт и изведнъж ти се случи нещо да поискаш и при ценовата политика на парфимо, нормално е да очакваш когато се обърнеш към тях по такъв въпрос да откликнат.
Когато много пазаруваш и някой сайт ти стане ортак на джоба всичко те впечатлява.

# 1 467
  • Мнения: X
По този повод, над каква сума вече си включен в Програма за лоялност, че нещо бая капитал натрупаха от мен в Парфимо, а отстъпка по тази програма няма.

# 1 468
  • Мнения: 2 031
Изобщо не предполагах, че има и програма за лоялност в Парфимо. Bowtie
Сега като си разгледах профила забелязах, че историята на поръчките ми се пази от края на 2020г. и по-старите ги няма. При вас така ли е? Unamused

# 1 469
  • Мнения: X
Така се вижда през телефон, през лаптоп се вижда всичко от началото на регистрирането ти и първата поръчка.

Общи условия

Активация на акаунт