Пазаруване от Best Secret- Тема 2

  • 17 572
  • 233
  •   2
Отговори
# 195
  • Мнения: 93
Може ли някой друг да върне пратка от BS по пощата, ако аз съм направила поръчката през моя акаунт?

# 196
  • Мнения: 13 339
При връщане ми искат лична карта в пощата, единствено в моя клон не я искат, но пощаджийката ме познава и ми иска само ЕГН.

# 197
  • Мнения: 538
Може ли някой друг да върне пратка от BS по пощата, ако аз съм направила поръчката през моя акаунт?
Може,не е проблем.На мен са ми връщали.

# 198
  • Мнения: 7 156
Да, няма проблем да върнете от името на друг, но трябва да знаете ЕГН- то му и за всеки случай- да носите личната му карта.

# 199
  • София
  • Мнения: 9 514
Търся си-пак нова чанта и -аха, да си поръчам кожена чанта на Гес и решавам да я проверя с търсачката в интернет. 100% полиуретан ми дават резултатите от търсенето! Много внимавайте и проверявайте! Особено, ако държите на естествена кожа  като мен.

# 200
  • Мнения: 5 164
В нашия клон не позволиха връщане от друг, трябва пълномощно.

# 201
  • Мнения: 5 081
Вчера си получих частта от поръчката , тръгнала от Германия, пътувала с ДЧЛ и доставена от Спиди.
Скрит текст:
Доста ядове имах. Пратката е от профила на баща ми , но е посочено ,че е за мен и е даден моят телефон. Видях, че е пристигнала в града , но до там . Не получих известие да я очаквам. Звъннах вчера да разбера как ще си я получа и младежът от кол центъра ми каза, че могат само на баща ми да дадат инфо. Добре, че сме в  един град, макар и в двата му края. Отидох и го накарах да се обади . Първата дама , с която се свързахме, определено не беше отзивчива и ни свърза с международния им отдел. Там служителката беше по-любезна и разбрахме , че е  в някакъв офис оставена, защото нямало посочен телефон. Разкарах до там баща ми, за да я получим. Днес реших да погледна все пак стикера на кашона и какво да видя - както съм го написала в сайта, така си е и там с името и телефона ми. Някой не си е свършил работата явно. Втори минус за Спиди имам и от днес  поръчани вчера сандали за дребен, днес пристигнали в офиса, ама защо да ми пратят известие по някакъв начин- ни, мейл, ни смс, ни вайбър.
Надявам се в понеделник да нямам драма с Експрес 1 , че и втората част от поръчката е пристигнала.

# 202
  • Мнения: 70
Здравейте . Аз нещо не мога да се регистрирам там . Пробвала съм сумати пъти и не става , явно нещо не правя като хората . Иначе има уникални неща.

# 203
  • Мнения: 93
Здравейте . Аз нещо не мога да се регистрирам там . Пробвала съм сумати пъти и не става , явно нещо не правя като хората . Иначе има уникални неща.
Когато някой ви изпрати покана, копирайте линка в нов прозорец на компютъра. Ако не стане така, пробвайте пак, но в инкогнито режим.

# 204
  • Мнения: 7 156
По повод "бързината" на Customer service. В петък сутринта взех керамична саксия от Спиди, сложена в два кашона, но натрошена на сол. Тя струва около 20 лв., но е тежка и не ми се мъкне до пощата за да я връщам, затова още в петък още към 11 часа им писах през формата за оплакване за случая, като има казах, че ще мога да изпратя и снимки в отговор на тяхното писмо, защото през формата за оплакване не става. Още нямам отговор - в неделя вечер, вярно са почивни дни, но нали са магазин онлайн? Искам да ми върнат парите, то и за тях така ще е по-добре и по-евтино, но съм сигурна, че след повече от 60  часа от оплакването ще отговорят да им изпратя снимки, а след още 48 часа - след като изпратя снимки, ще ми напишат, че имам право безплатно да им върна стоката. Мноого са далече от Амазон примерно, от Асос и други подобни, с които още в събота щеше да е решен проблемът. Мудност и бавност, липса на гъвкавост, много подозрения и недоверие към клиента  - това са ми впечатленията, които всеки път са подплатени с примери.

# 205
  • Мнения: 4 799
За доставките конкретно имах предвид, че им отнемат 5-7 работни дни. Не е много бързо, но не е и много бавно. На мен ми изглежда разумно. Бих се радвал да има и други опции (дори платени), за да се избегне ExpressOne, които са неадекватни.

Иначе…предвид цените, които поддържат, съм склонен да си затворя очите за бавния им customer service и доставчика им. Последно си взех една раница на The Bridge и два чифта Tod’s, за които във Farfetch/Mr.Porter щях да платя точно тройно. Да не говорим за някои марки мъжки ризи, които са неоткриваеми у нас, а са наистина качествени (van Laack, Hackett, DU4).

Та, като тегля чертата - определено имат минуси, но с нещата, които предлагат, и цените, които поддържат, поне за мен балансът е зелен. Свикнах да не се напрягам с тромавите им страни; колкото отнеме връщане/отговор/доставка - толкова.

# 206
  • Мнения: 7 156
Аз поръчвам много често - за мен и близки,  и коментарът ми беше по-скоро към потребител, на когото по изключение са отговорили много бързо. Ясно, че цените са изгодни, но и темата е за БС, затова споделям, че не им е само доставянето в БГ проблем, към което нямам оплакване. Имат доста неща, които може да се подобрят.

# 207
  • Мнения: 2 752
Аз имам връщане на продукт зациклило по тракинг на 11.04 и така си стои, след колко време е удачно да им пиша?

# 208
  • Мнения: 745
Аз имам връщане на продукт зациклило по тракинг на 11.04 и така си стои, след колко време е удачно да им пиша?
Аз изчаках да мине около месец и тогава им писах.

# 209
  • Мнения: 13 339
Сред 2 седмици пиша.

Общи условия

Активация на акаунт