Накратко - поръчахме хладилник от тях, който дойде в кашон без никаква предпазна опакова и беше със сцепена вратичка, всички ъгли бяха ударени и т.н. , от фирмата ни предложиха да ни върнат парите или да го заменят. Избрахме замяна до 5 работни дни. 20 дни по-късно след като хладилник нямаше се свързах с тях и посиках връщане на парите, обещаха, че ще ги върнат и вече месец и нищо чакаме връщане на парите - но нищо. Да не говорим, че и не ми вдигат вече телефона
Тъй като фирмата се води регистрирана в Германия доколкото разбрах от адвокат ще е по-трудно да се заведе дело срещу тях. Писахме жалба, но тъй като е купена на юридическо лице нещата стават още по-сложни. Въпросът ми е някой имал ли е вземане даване с тях, проблеми и т.н. . Ако се съберем повече хора и подадем жалба дали няма по-голям шанс да ни обърнат внимание и да ни върнат парите или поне да им спрат сайт в България?
Цитирам и още едно мнение за тях
И З М А М Н А Ф И Р М А,
П А З Е Т Е С Е ! ! ! ! !
Некоректни и некачествени уреди! Когато ги върне човек за рекламация се започва едно ходене по мъките, чакаш да ти отговорят на въпроса-какво става с уреда? ЗАЩОТО 20 ДНИ НЯМАШ ОТГОВОР ОТ ТЯХ, след като звъниш 200 пъти на посочения от тях телефон за рекламации, те започват да си те баламосват...
-Сега ще проверим,
-Момент да видим,
-Вие кой номер поръчка бяхте,
-Ще ви звънем до края на работния ден (съответно не ви звънят) и т.н... и т.н...!
Пращаш им имейли те продължават да ви баламосват и овъртат месец и половина/два. След това започва една кореспонденция от около още половин месец.
-"Ще го оправим,няма да го оправим"
Сервиза по техни думи е в "ГЕРМАНИЯ" и комуникацията им е много бавна и мудна, получаването на отговор от тяхна страна е цяло събитие,а все пак са немци и те се славят с точност,дисциплина и качество,но както и да е... от там се започва.
-"Да ви върнем ли парите или да ви изпратим нов уред, а новия е същия боклук...и след като им кажете, че искате да ви върнат сумата за стоката и куриерските разходи, направени от вас за неработещата им стока се започва, същинското ходене по мъките.
-"Пратете ни касов бон или фактура от извършените разходи за куриера"
- " Пратете ни договора"
- "Пратете ни банкова сметка"
И след като вече сте им изпратили, ВСИЧКО необходимо се продължава отново с десетки имейли,една досадна кореспонденция, едно лутане между отдейлите им за рекламация и финанси,след това те прехвърлят към имейлите на така наречените от тях "шефове", след като така наречените им "шефове" не ви отговорят на НИТО ЕДИН имейл се започва отново едно лутане между централата им в "ГЕРМАНИЯ" и отдел рекламации и така месеци наред, докато не се откажете.
След като разберете,че ви лъжат най-нагло и безпардонно е редно да подадете жалба срещу тях в "Комисия за защита на потребителите"
Тогава се указва,че и КОМИСИЯ ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ не може да ви помогне,защото KLARSTEIN BG нямат никаква регистрация в България, адреси,булстат,данни никакви... имат единствено сборен пункт в гр.Русе,където техен представител не съществува,а външна фирма им сортира прадките и така нататък...
ИЗМАМНИЦИ ! ! ! ! !"