RYANAIR - 25

  • 25 780
  • 598
  •   6
Отговори
# 495
  • Мнения: 4 528
Четвъртък, петък и неделя

# 496
  • София
  • Мнения: 1 567
Здравейте, с тази компания позволено ли е багажът, който ще се чекира да е в сак , а не куфар.

# 497
  • София
  • Мнения: 16 259
Естествено, че е позволено. И в кашон може да е багажа, ако отговаря на изискванията за кг и р-р и е добре опакован.

# 498
  • Мнения: 1 388
Здравейте, мъжът ми лети утре сутрин с Райън и сега като влязох да го чекирам виждам, че имената му са грешно изписани на латиница (най-вероятно е купил билетът си през телефона и удобно ги е изписал на български, а системата ги е превела грешно). Грешката е в 3 букви и не води до различно звучене на името. Билетът е купен преди месеци по повод сватба. Моля за съвет - да рискува така, да попитам на летището дали ще го пуснат или да попитаме в чата на Райън дали могат да ги променят. Спомням си, че имаше някаква особенност при контакт в чата за такъв проблем - не трябва да пишеш смяна на име, а промяна на име или нещо подобно. Моля ако някой знае правилият изказ да ми подскаже.

# 499
  • Melmak
  • Мнения: 3 569
За три символа няма проблем. Иначе можете да пишете на съпорта да ви го оправи.

Като цяло продължавам да не разбирам защо хората си пишат имената на кирилица, но вече ще знаете.

# 500
  • Мнения: 1 388
По принцип аз купувам билетите и винаги изписвам имената на латински. Той е купувал един единствен път за родителите си, но беше през агенция и нямаше проблем. Това му е втората покупка на билет и се е объркал. Случва се.

# 501
  • Мнения: 4 528
Може и така, иначе ги сменете през чата
Не "смяна на име", а поправяне на грешка се казва, иначе ще решат, че друг човек ще лети

# 502
  • Мнения: 1 388
Хора проблемът се разреши по начин, който никога не съм очаквала - след като початих с Райън ми писаха, че имената при тях излизат правилно изписани и трябва да отворя резервацията чрез друг браузер, за да ми даде правилен превод. И точно така стана.
От сърце благодаря на всички, които ми помогнаха!

# 503
  • СОФИЯ
  • Мнения: 11 547
Всички, които ползваме приложението, сме получили това рекламно съобщение. Предполага се,  че не сме поставени под запрещение, а сме пълнолетни и правоспособни.
Приложението си е ОК, и на 20.06 и сега. Нет версията също.

# 504
  • Мнения: 1 312
Да, и мейли пращат.

# 505
  • Sofia
  • Мнения: 4 586
Досега не съм попадала в такава ситуация. Полетът за Будапеща го дават вече с над 6 часа закъснение. Не е излетял оттам самолетът , който е бил  в 15 ч. Вече трети път променят закъснението. Има ли вариант изобщо до няма полет и какво всъщност може да се направи , за да стигнем.

# 506
  • София
  • Мнения: 5 341
Е, какво да направиш? Чакаш.
Вероятно чакат да се освободи отнякъде друг самолет. По-скоро ще се осъществи полета с голямо закъснение, отколкото да не се осъществи.
Според Flightradar към момента се очаква да излети в 1.05
Няма да е този самолет, който ще дойде от Будапеща, ако въобще дойде.

# 507
  • Мнения: 4 528
Има закъснение, дали ще е отменен полета те ще ви кажат, когато стане ясно.
Ако е отменен полета ще ви сложат на следващия възможен (в зависимост дали има места). През това време са длъжни да ви дават ваучери за храна и ако ще се нощува - хотел. Ако не, събираш касови бележки и им ги пращаш за възстановяване на сумата.
Трябва да има възможност и да откажете полета, при което ви връщат платените пари за билета, пък вие се оправяте с превоза, та внимавайте с това, ако не се оправяте лесно.

Как да изясним защо? Просто не работи, защото промоцията беше изтекла.

Различни причини може да има, може да работи само в приложението, може да зависи в коя държава си, понякога има промоции важащи само за определени хора...
Явно не е била изтекла
Някой искал ли е иф, различна от  Република България?
Не знам за Райън, иначе "някой" - да. Обикновено посредници, примерно jetcost.de, es, no, цените са различни и като сменяш IP може да намериш нещо доста изгодно.
Освен това по принцип в системите за резервация (GDS) има поле в point of sale в таблиците, което поне понякога се ползва.

Последна редакция: пт, 21 юни 2024, 21:40 от neuromancer

# 508
  • Мнения: 1 388
Досега не съм попадала в такава ситуация. Полетът за Будапеща го дават вече с над 6 часа закъснение. Не е излетял оттам самолетът , който е бил  в 15 ч. Вече трети път променят закъснението. Има ли вариант изобщо до няма полет и какво всъщност може да се направи , за да стигнем.
Бяхме в такава ситуация но с друг превозвач през октомври. Трябваше да чакаме друг самолет да дойде и да направи полета. Чакахме около 5 часа. Получихме ваучери за напитки и храна, които не могат да се използват, защото кафенетата нямат достатъчно сандвичи за такава ситуация. Затова купихме цяла чанта гумени мечета за детето с ваучерите от фришопа. И там могат да се ползват, макар че като ви ги дават ви казват че са само да кафенетата. Попаднахме на изключително коректна българска фирма, която ни издейства обезщетение от превозвача за закъснелият полет. Не знам дали имам право да я посоча тук, за да не се счете за реклама.

Последна редакция: пт, 21 юни 2024, 22:26 от мама-ени

# 509
  • Sofia
  • Мнения: 4 586
Дадоха ни кроасан и вода. Ще ти пиша на лични утре . Ако излетим изобщо.

Общи условия

Активация на акаунт