РЕСУРСНИЯ УЧИТЕЛ

  • 75 069
  • 471
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 3 537
Ами ние имаме към 12-13 ,че може и повече да са вече ,деца за ресурсно обучение.Гледам,днес има още едно ново.

# 16
  • Мнения: 3 504
здравейте и от мен, в момента имам ученик в 4-ти клас. Той слава богу е от нормалните, така да го кажа. Ще споделя мнение относно материала. Лудницата е пълна, тези деца изобщо, ако не им висиш над главата и да им обесняваш и помагаш за домашните им е трудно сами. Така съм всяка вечер, отделям поне час за него, отделно за малката ми дъщеря Гери, която е с ГРР също се занимавам с Буквенка.
Учи се материал, който като че ли не им е още за главите. Дай им компютри и програми по-бързо се справят.
А за ресурсни учители и училище за Гери просто не ми се мисли. Сигурно ще трябва да спра работа. Не я виждам нея ученичка... всяка вечер съм така, луда калинка ставам, кое по-напред smile3511 вечер - деца, домакинство, а пък и таткото си иска неговото....

# 17
  • Мнения: 3 537
здравейте и от мен, в момента имам ученик в 4-ти клас. Той слава богу е от нормалните, така да го кажа. Ще споделя мнение относно материала. Лудницата е пълна, тези деца изобщо, ако не им висиш над главата и да им обесняваш и помагаш за домашните им е трудно сами. Така съм всяка вечер, отделям поне час за него, отделно за малката ми дъщеря Гери, която е с ГРР също се занимавам с Буквенка.
Учи се материал, който като че ли не им е още за главите. Дай им компютри и програми по-бързо се справят.
А за ресурсни учители и училище за Гери просто не ми се мисли. Сигурно ще трябва да спра работа. Не я виждам нея ученичка... всяка вечер съм така, луда калинка ставам, кое по-напред smile3511 вечер - деца, домакинство, а пък и таткото си иска неговото....
Какво си иска таткото,ако не е тайна? Mr. Green

# 18
  • Там,където се събуждам щастлива.
  • Мнения: 8 969
От много от написаното в тази тема, както и в "петокласници" на Нашите деца ме навява на мисълта дали децата в България биват изследвани за дислексия?  Има видове, които не се отнасят само до буквите и четенето, но и до правенето в мозъка свръзка между отделните елементи на текст и неговото възпроизвеждане. Има и вид дислексия / май, с друго име/, което се отнася за математиката. Децата не могат да правят връзка между числата и затова не могат лесно да се справят със задачи.

Това изследва ли се в България? 

# 19
  • Мнения: 3 537
При нас логопеда в градината разбра,че имаме дислексия.Иначе нямаше от къде да знам.Тогава не всеки имаше компютър и интернет.

# 20
  • Мнения: 3 504
krasi 76, отговарям на въпроса за таткото... spoko нали знаеш, че на мъжа любовта минава през стомаха.... иска да хапваааа smile3513

# 21
  • София и там където не се пуши
  • Мнения: 12 141
Оля, е пуснала линк в темата Консултация с логопед, но има адрес на Ресурсен център
в Ив Вазов

http://www.savethechildrenbg.org/SCBG/Web/Home.aspx

може на някой да му свърши работа

# 22
  • Мнения: 1 710
Ето горе-долу как стоят нещата към този момент с Ресурсните центрове. От септември месец - както министърът на образованието сто пъти каза  Mr. Green трябваше да заработят 28 Ресурсни центрове на пряко подчинение към МОН във всеки областен град на страната ни. За съжаление нещата вървят бавноооооо.... Но към тези Ресурсни центрове ще бъдат назначени н ащат ресурсните учители. Както вече се писа на няколко пъти на всеки 5-6 деца с увреждания в училищата и детските градини ще бъде отпуснат по един ресурсен учител. Надявам се системата да заработи възможно по-бързо, за да бъдат поети повече деца. А както някой спомена по-горе в темата - дано хората са съвестни и си вършат добре и със сърце работата, но това ..... зависи от всеки ресурсен поотделно. Дай Боже, нещата наистина да започват да се случват в добра посока. Тепърва обаче трябва да се изработят методологии по каква система да учат децата със специфични образователни потребности, как да бъдат оценявани и т.н. Дано успеем да запазим търпение докато всичко това се случи.

# 23
  • Мнения: 380
Да колко до работата ние се принудихме аз да си остана в къщи и да се занимавам с него.В първи клас ходихме дори и сутрин и следобед но какво да ви кажа тежестта си остава на нашия гръб.Децата за съжаление са много всяко с неговите потребности а бяха само двама ресурсни на всяко дете бе определено само по половин час а за този половин час какво по напред да се направи.Специално ние в първи клас не можехме почти нищо да правим . синът ми е с епилепсия болест която при нас  е много вече разпространена и срещаше големи трудности, а ресурсните учители бяхя едни млади момичета които идваха от София , и им беше доста трудно да влезнат в положение на нас истрадалите майчици.Дано поне тази година дойдат по добри защото незнам как ще се погаждаме с тях. Преди една година детски невролог ни препоръча една хр,добавка -специална формула за поддържане на мозъчната дейност- Brain Booster , наистина има ефект но е малко скъпичка а трябва по дълго време да се дава. Малко глупаво се чувствам но моляви  обяснете ми какво представлява дислекцията защото почвам да се шашкам

# 24
  • Мнения: 3 537
Виж в "Консултация с логопед".Оля е пуснала линк към една много хубава статия за дислексията. Wink
Моля,ако някой изрови още нещо за дислексия,нека го пусне тук,за да го видим. Praynig

# 25
# 26
  • Мнения: 3 537
nnnnnina,  love001

# 27
  • Мнения: 380
БЛАГОДАРЯ ВИ МОМИЧЕТА ЗА ИНФОРМАЦИЯТА,,,

# 28
  • Мнения: 380
Майчета как върви при вас  обучението със ресурсните учители дойдоха ли вече защото при нас все още няма такива.

# 29
  • София и там където не се пуши
  • Мнения: 12 141
В момента съм в период, който съм разочарована от учителите въобще.
Тези от първи до 4 клас.

Общи условия

Активация на акаунт