Смешки от форума 38

  • 83 745
  • 735
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 2 614
Лейди Рамкин, това за цветята от коя тема е.
Коя е авторката?
Ама точно същото обяснявах преди няколко дни.
Но много хубаво го е написала авторката!

# 31
  • Голямата Мушмула ¯\_(ツ)_/¯
  • Мнения: 39 157
За мен смешките са наистина такива, когато са неволни, особено когато авторът е с големи претенции.
Не съм против хумористичните текстове, но не зная дали са точно "смешки"

чак сега разбрах защо някои хора си мислят, че темата е за присмех. Sad


сигурно го има и това, но аз по-скоро клоня към забавно представено мнение или случка.

# 32
  • Мнения: 25 731
Въпрос:

Скрит текст:
Здравейте,
Опитвам се да разгадая символиката на един училищен стенопис. Може и на вас да ви се стори интересно, като разкриване на загадка от миналото. Изработен е през 1993 г. от Ботьо Ботев.
Можете ли да ми помогнете с разпознаването на образите и символите от него?

В центъра е Хермес, долу е герба на Стара Загора.

и отговор:

Скрит текст:
В центъра на картината виждаме Хермес или Меркурий. Както е известно, Хермес е бог - покровител на крадците, а Меркурий - на търговията. Обединявайки двете значения, стигаме до извода, че за автора на творбата най-голямо значение има комбинацията от кражба и сделка, за което в българския език има една много точна дума - далавера. И по -точно - далаверата, която си е уредил, спечелвайки поръчката за стенописа.

На заден план виждаме голяма къща на два етажа, която представлява резултата, в който художникът смята да инвестира парите, спечелени от далаверата. По-надолу имаме две букви, книга и перо. С тях творецът ни подсказва колко лесно ще изкара парите си - все едно да надраска две букви. А най-отдолу е показан символично източникът на средствата - общинският бюджет на Стара Загора.

По средата в дясно художникът е изобразил себе си като уважаван майстор (забележете пищното детайлно облекло, което липсва при другите фигури), водещ кон с голе-е-еми дисаги. Още един намек за това колко много пари ще изкара от далаверата - няма да се съберат в джобовете му, а ще му трябва кон с дисаги, за да ги отнесе.

В ляво виждаме официално облечен мъж с малко дете, а зад тях - паметник. Мъжът, разбира се, е директорът на училището, който е уредил далаверата. Момченцето представлява сина му, а паметникът на заден план символизира обещанието на директора един ден да уреди да построят паметник на художника. Ако не той, то сина му.

Зад директора виждаме жена с протегнати към далаверата ръце и жадно вперени в нея очи, която чак се изправя на пръсти от нетърпение да я огрее и нея. Очевидно - млада учителка, чиято липса на облекло е прозрачен намек за начина, по който си е осигурила участието...

Зад нея виждаме фигура на елегантна жена. Най-вероятно това е колежка на предната, към която творецът е имал аспирации първоначално, но тя му е отрязала квитанциите. Затова е изобразена, обърнала гръб на художника и далаверата.

В ляво от божеството на далаверата виждаме три персони с радостно вдигнати ръце и изражения на възторжен идиотизъм, пускащи гълъби. Те символизират положителните отзиви на критиците за творбата. Златистият им цвят подсказва, че те ще бъдат позлатени за мнението си.

Под тях има мъж и жена със значително по-интелигентен вид и израз на едва сдържано омерзение, обърнали гръб на цялата далавера. Тъмният цвят, в който са нарисувани, символизира критичните отзиви за стенописа, стилизираните скали с фалическа форма до тях - точното им мнение за творбата,  а фактът, че са по-малко на брой от златистите фигури - че отрицателните мнения за произведението няма да са много.

И стигаме до най-интересната част - тази горе в дясно, с компютъра и двете фигури. Едната е разлята и безформена, изпълнена в студени цветове и напомняща призрак, с пръсти върху клавиатурата. Втората - златист аватар с красиво очертано лице и с гердан от е-е-ей такива големи рубини. За правилното разбиране на този фрагмент следва да отчетем, че през '93-та нямаше интернет. Тогава съществуваха единствено групите FidoNet. Реално това беше първата възможност в цялата история на цивилизацията хората да общуват групово анонимно от произволно разстояние, създавайки си това, което днес бихме нарекли "профили в социалните мрежи". Т.е. да се представят за нещо, което не са и да създават свои идеализирани образи. Преди 30 години това беше нещо революционно ново. За информация на по-малките - по него време филмът "Матрицата" още не беше създаден. Току-що беше излязъл по кината "Човекът с косачката" по едноименния роман на Стивън Кинг, в който за първи път се разглеждаше идеята за виртуално съществуване. В този контекст, фигурата с пръсти върху клавиатурата символизира реалния потребител, златистата фигурка - аватара, който той си създава, а компютъра и цифрите зад него - цифровите технологии, които правят това възможно. Очевидно художникът е бил силно впечатлен от навлизащите нови технологии и е пресъздал това си усещане във фрагмент от стенописа.

# 33
  • Мнения: 18 670
Аферим, бабо, машалла, на автора на отговора.Нарочно не придумаеш, както се казва.

# 34
  • София
  • Мнения: 19 322
От темата за рекламите:
"....чичо Манчо и служителят хубаво напипаха и настискаха домата, а после очакват аз да го купя."
и отговор
"Ти купуваш от ония домати, които от клончето левитират към щайгата?"

# 35
  • Down south
  • Мнения: 7 723
Въпрос:

Скрит текст:
Здравейте,
Опитвам се да разгадая символиката на един училищен стенопис. Може и на вас да ви се стори интересно, като разкриване на загадка от миналото. Изработен е през 1993 г. от Ботьо Ботев.
Можете ли да ми помогнете с разпознаването на образите и символите от него?

В центъра е Хермес, долу е герба на Стара Загора.

и отговор:

Скрит текст:
В центъра на картината виждаме Хермес или Меркурий. Както е известно, Хермес е бог - покровител на крадците, а Меркурий - на търговията. Обединявайки двете значения, стигаме до извода, че за автора на творбата най-голямо значение има комбинацията от кражба и сделка, за което в българския език има една много точна дума - далавера. И по -точно - далаверата, която си е уредил, спечелвайки поръчката за стенописа.

На заден план виждаме голяма къща на два етажа, която представлява резултата, в който художникът смята да инвестира парите, спечелени от далаверата. По-надолу имаме две букви, книга и перо. С тях творецът ни подсказва колко лесно ще изкара парите си - все едно да надраска две букви. А най-отдолу е показан символично източникът на средствата - общинският бюджет на Стара Загора.

По средата в дясно художникът е изобразил себе си като уважаван майстор (забележете пищното детайлно облекло, което липсва при другите фигури), водещ кон с голе-е-еми дисаги. Още един намек за това колко много пари ще изкара от далаверата - няма да се съберат в джобовете му, а ще му трябва кон с дисаги, за да ги отнесе.

В ляво виждаме официално облечен мъж с малко дете, а зад тях - паметник. Мъжът, разбира се, е директорът на училището, който е уредил далаверата. Момченцето представлява сина му, а паметникът на заден план символизира обещанието на директора един ден да уреди да построят паметник на художника. Ако не той, то сина му.

Зад директора виждаме жена с протегнати към далаверата ръце и жадно вперени в нея очи, която чак се изправя на пръсти от нетърпение да я огрее и нея. Очевидно - млада учителка, чиято липса на облекло е прозрачен намек за начина, по който си е осигурила участието...

Зад нея виждаме фигура на елегантна жена. Най-вероятно това е колежка на предната, към която творецът е имал аспирации първоначално, но тя му е отрязала квитанциите. Затова е изобразена, обърнала гръб на художника и далаверата.

В ляво от божеството на далаверата виждаме три персони с радостно вдигнати ръце и изражения на възторжен идиотизъм, пускащи гълъби. Те символизират положителните отзиви на критиците за творбата. Златистият им цвят подсказва, че те ще бъдат позлатени за мнението си.

Под тях има мъж и жена със значително по-интелигентен вид и израз на едва сдържано омерзение, обърнали гръб на цялата далавера. Тъмният цвят, в който са нарисувани, символизира критичните отзиви за стенописа, стилизираните скали с фалическа форма до тях - точното им мнение за творбата,  а фактът, че са по-малко на брой от златистите фигури - че отрицателните мнения за произведението няма да са много.

И стигаме до най-интересната част - тази горе в дясно, с компютъра и двете фигури. Едната е разлята и безформена, изпълнена в студени цветове и напомняща призрак, с пръсти върху клавиатурата. Втората - златист аватар с красиво очертано лице и с гердан от е-е-ей такива големи рубини. За правилното разбиране на този фрагмент следва да отчетем, че през '93-та нямаше интернет. Тогава съществуваха единствено групите FidoNet. Реално това беше първата възможност в цялата история на цивилизацията хората да общуват групово анонимно от произволно разстояние, създавайки си това, което днес бихме нарекли "профили в социалните мрежи". Т.е. да се представят за нещо, което не са и да създават свои идеализирани образи. Преди 30 години това беше нещо революционно ново. За информация на по-малките - по него време филмът "Матрицата" още не беше създаден. Току-що беше излязъл по кината "Човекът с косачката" по едноименния роман на Стивън Кинг, в който за първи път се разглеждаше идеята за виртуално съществуване. В този контекст, фигурата с пръсти върху клавиатурата символизира реалния потребител, златистата фигурка - аватара, който той си създава, а компютъра и цифрите зад него - цифровите технологии, които правят това възможно. Очевидно художникът е бил силно впечатлен от навлизащите нови технологии и е пресъздал това си усещане във фрагмент от стенописа.
Благодаря, че си "донесла" този бисер.
Много добро!

# 36
  • Мнения: 3 761
Биле омайно, темата е Улавяте ли се, че харчите залудо пари?, някъде на 15 стр.
Како Сийке, благодаря и респект на автора на отговора!😂

# 37
  • Мнения: 1 591
Цитат на:  link=topic=1393013.msg44304748#msg44304748 date=1644952873
Цитат на: link=topic=1393013.msg44303238#msg44303238 date=1644935584
Само аз ли съм разочарована от 14ти? Нито цветя, нито подарък, нито секс, а дори още не сме женени.
И аз, и аз, сложих цветята във вазата, изядохме пържолите и ММ отиде да играе билярд. Имах някаква надежда, че ще се върне по-рано защото не се е явил никой от двата отбора, защото не са ги пуснали жените им, но не би, всички са си били на линия. Губя надежда в човечеството Rolling Eyes Поделихме си кутията фереро роше само защото прецених, че няма да успея да изплюскам цялата, колкото и да не съм на кеф. Картичките демонстративно ги пуснах в коша. ММ днес е в покаяние, тича да мие чинии още преди да съм ги довършила, бърше чаши, раздига масата, прави планове за уикенда, и естествено рефрена е "ама то любовта не е само за един ден, всеки ден трябва да е като валентин".

😂😂😂👌

# 38
  • Другата България
  • Мнения: 37 686
А кой е автора?

# 39
  • Мнения: 41 391
Не знам, но оригиналът е много стар, а това тук е злободневна разширена версия за да пасне на днешната ситуация.

# 40
  • Мнения: 18 670
Не знам как пасва, но е  точно , дежа вю , повторение, без съмнение . Отлично чувство за хумор.

# 41
  • Мнения: 41 391
И той да не беше вчера? Имам предвид, че оригиналът не е създаден сега за Ковид, нито от теб. Твоят принос е от Хофман Ла гуш (или както там беше) нататък.

# 42
  • Мнения: 6 374
По - интересното е, че не знае точната бройка Simple Smile
8,9 някъде Wink подробности дет се вика !
Тя да не е бройкаджийка някаква, че да ги брои. Joy

# 43
  • Сф
  • Мнения: 10 700
Цитат
Детето иска чай. Направих. Врял е.
Мамо, може ли да ми дадеш от твойте ледчета за узото, дет вечер учим Joy
Жива да не бях.

# 44
  • Мнения: 12 230
Цитат
Детето иска чай. Направих. Врял е.
Мамо, може ли да ми дадеш от твойте ледчета за узото, дет вечер учим Joy
Жива да не бях.
Някои учат на Узо, други учим Stuck Out Tongue Winking Eye на Бейлис. Важното е основната цел.

Общи условия

Активация на акаунт