КАУФЛАНД- тема 62

  • 47 549
  • 765
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 193
Вчера сутринта отивам към 7,10...служител маха оранжева цена над щайгите с нар...загледах се, щото цената беше намалена с К карт на 0,65лв. Тази дето махна беше без карта и 0,99лв. Няма да коментирам.
Каква е драмата? Служител е сменил цена, която е била грешна?😀🤷

# 31
  • Мнения: 54 593
И аз не разбрах. Но още не бях си изпила кафето и реших, че просто съм сънена и не схващам. Grinning

# 32
  • София
  • Мнения: 5 237
Цитат на: RebelHeart
Има допълнителен купон за 10% върху цялата сума / комбинира се с други намаления / важи само за Горубляне на 18, 19 и 20.11.

САМО за клиенти избрали до 15.11. 22  предпочитан филиал
Не разбрах ... Горубляне не ми е предпочитан филиал.

# 33
  • Мнения: 6 751
Съфорумката не го е копирала цялото и го е изтреляла така в нищото.
 Условието на купона е - да е избран филиал на територията на София без значение кой точно.
Миналата седмица пишеше филиал на територията на Ботевград, София и Перник.
В крайна сметка това няма никакво значение, защото всички ползват приложението със зададен филиал, така че конкретно тази седмица всички софиянци ще имат купона за 10%.

# 34
  • Русе
  • Мнения: 7 068
Вчера сутринта отивам към 7,10...служител маха оранжева цена над щайгите с нар...загледах се, щото цената беше намалена с К карт на 0,65лв. Тази дето махна беше без карта и 0,99лв. Няма да коментирам.
Каква е драмата? Служител е сменил цена, която е била грешна?😀🤷
Нарът тази седмица трябваше да е  65 ст. Тази сутрин се засилих да си взема и при нас беше с бял етикет и цена 99 ст. Ами, ще си купя от Билла на 69 ст. А пък са и двойно по-големи плодовете.

# 35
  • София
  • Мнения: 5 237
65 ст е с Кауфланд карта. Тоест има допълнително условие и тази цена не е за всички. Не искам да влизам в спор, но в такава ситуация ми се струва редно да фигурира редовната цена на етикета.
На каса разбира се ще мине на 65 с маркирана карта.

# 36
  • Мнения: 27 659
При нас си имаше два етикета с цени.🙂 Всичко точно. Понякога съм виждала да махат по-високата цена, когато намаляват цената на продукта за всички. Примерно така беше, когато мрежата с авокадо струваше около 3,65 с Кауфланд кард, а цената без картата беше по-висока. Когато бях в магазина, махнаха високата цена и на сканиращите устройства си излизаше намалената цена. А малко по-късно цената беше паднала и на 1,10 лв.🙂
Някой знае ли ЗАЩО, когато маркирам продукт от пекарната, все ми изписва "Помощ" или "Грешка"?🤪🤔 Няма значение дали първо накарам печивото и после го слагам на везната или обратното.. Все трябва да викам служител...И с плодове/зеленчуци без баркод е така напоследък...

# 37
  • Мнения: 4 235
Чудя се аз, защо още не сте качили новата брошура 🙃, а то още петък било 🤣.

Долче, миналата седмица си купих 2 рогчета с маслина от "твоя" магазин и нямах такъв проблем.Служителката, която идва да ти помогне не казва ли защо се получава така?

# 38
  • Мнения: 27 659
Все забравям да попитам...😅 Но вече наистина всеки път се случва...Отдясно, на касите за плащане в брой се редя, ако има значение.

# 39
  • Мнения: 54 593
Маркираш ли бройки от печивото? Везната ги отчита на грамаж. Аз не съм имала проблем с тях, но миналия ден бях взела една херинга в кутия, те залепнали двете, отчете грешка. Неудобно ми стана, защото изобщо не бях видяла.

# 40
  • Мнения: 27 659
Маркирам бройките, да. Първо маркирам бройките, после ги поставям на везната. Не се бавя, действам много бързо. Все изписва същото...Със сигурност не слагам повече бройки на везната, отколкото съм маркирала. Друг е въпросът, че тези дни в пекарната видях примерно вити банички и кашкавалки, които се различаваха много по размер помежду си (предполагам, че и като тегло тежат различно)...

# 41
  • Мнения: 4 235
И аз бях на каса с плащане в брой.
Малко се залутах докато разбере кво трябва да правя 😆, ама стана работата 🤣

Аз като имам малко работи изобщо не ги слагам долу на везната, а си ги слагам точно до скенера, за да не се прилягам и не съм имала до сега проблеми и при повече неща,
дребосъците ги редя до скенера 🤭

Понякога след маркиране се залутвам и пак ги слагам от другата страна на скенера, а не на везната долу, но тогава не можеш да продължиш с маркирането и бързо идвам на себе си 😆

Последна редакция: пт, 18 ное 2022, 04:52 от Morkovelka99

# 42
  • Мнения: 27 659
Ако не ги сложа на везната, пак същото ми изписва...Ако се забавя да ги сложа- пак така...😅
Чувала съм служителката да казва на съседен клиент, че НЕ ТРЯБВА да слага нещата горе до скенера, а също, че ТРЯБВА да ги постави на везната долу...

# 43
  • Мнения: 2 381
Ако не ги сложа на везната, пак същото ми изписва...Ако се забавя да ги сложа- пак така...😅
Чувала съм служителката да казва на съседен клиент, че НЕ ТРЯБВА да слага нещата горе до скенера
Е винаги слагам телефона горе до скенера. За неща съм ги облягал там докато ги въвеждам или им търся баркода. Метална повърхност не трябва да има ефект стига баркод да не мине на четеца.

С печивата никога не съм имал проблем и на двата вида каси на самообслужване. Избирам пекарна, артикул с + добавям бройките и потвърждавам. Изписва ми сложи на везната и слагам. Обичаме се с техниката. Викайте ме в тоя филиал да им бая на касите Wink Много слушат Ха Ха Ха. Възможно е в някой филиал да са били по-щедри с грамажа и везната да прави въртели.

# 44
  • Мнения: 35 140
Ако заставате отдясно на касата на самообслужване и дори леко се опрете , веднага дава грешка/помощ, защото везната отчита непознат грамаж. Трябва да сте пред мястото за сканиране и да гледате да не се опирате до везната

Общи условия

Активация на акаунт