Идеи за бизнес-7

  • 82 842
  • 735
  •   1
Отговори
# 690
  • Мнения: 157
Че то вече капиталът за еоод, оод е 2 лв.
А ЕТ също не е скъпо за регистрация.
Но след като сте решили...

Всъшност тези дружества не се ли създават с определена цел и при постигане се прекратяват.
Напр. събиране на средства за детски дом "Слънце", като се осъществява и продажба на картички, да речем?

# 691
  • Мнения: 1 731
Ами мой познат си има регистрация по ДЗЗД и вече 5г се занимава с търговия. newsm78
Е,има си и ЕТ ,но и това му седи .
Това ще го проуча значи още.
а ,кажете откъде почнахте всъщност? newsm78

# 692
  • Мнения: 1 731
Добро утро.
Аз все още се надявам някой ,който е започнал бизнес с подобни услуги да сподели как е започнал?
От помещението ли,от партньорите ли или от регистрация на фирмата ли/ newsm78
Моля ви ,момичета,на кръстопът съм ,а и останах без работа. Sad

# 693
  • София
  • Мнения: 4 412
Аз не разбрах партньорите кой наричаш? Под партньори разбираш печатниците или големите РА, който ще ти бъдат доставчици, а също и бъдещите ти клиенти, да си говорила с няколко фирми да занят за новата ти дейност и да са ти обещали, че следващите поръчки ще ги направят през теб.

Трябва да действаш във всички изброени от теб посоки, не виждам защо да не ги правиш едновременно, след като си проучила, че има ниша във вашият град и че има няколко фирми, готови да ти се доверят.

А по въпроса за пререгистрацията на фирмите последно решихме с нашата счетоводителка да пререгистрираме фирмите и сами да си ги закрием след това. Закриването може и следващата година. Нищо не е ясно, но тя допуска, че непререгистрираните фирми може години да стоят с неизяснен статут. А ние от нашите ЕТ сме се осигурявали и ми се иска да ги приключим като хората. Ако не е таксата от 50 лв. годишно и разправията да им подаваме счетоводни отчети, нямаше и да ги закриваме.

Последна редакция: сб, 17 юли 2010, 09:22 от TanyaMG

# 694
  • Мнения: 1 731
TanyaMG,под партньори разбирам фирмите ,с които ще работим .За някои неща се изисква техника,с която ние не разполагаме. Peace

# 695
  • София
  • Мнения: 4 412
Започни от фирмата, за да можеш да си взимаш фактури както за разходи за техниката, така и за подобрения и обзавеждане на помещението. Говори със счетоводителка това помещение, ако е на име на физическо лице какво трябва да направите /прави се нещо като договор/, за да може част от разходите по подръжката му да минават като фирмен разход.
После направи помещението атрактивно, офиса на РА трябва да се забелязва. Трябва да има някой детайл в витрината, който да го отличава от другите магазини. Разбира се допускам, че помещението ви е партерно тип магазин. Може да сложиш външни реклами в града, тип указателни табели.

Последна редакция: сб, 17 юли 2010, 10:40 от TanyaMG

# 696
  • Мнения: 1 731
Танчеее,златна си.Точно от това имах нужда. Hug Благодаря ти много!  bouquet

# 697
  • София
  • Мнения: 4 412
И още нещо допускам, че ти или друг имате квалификация да работите с техниката. Ако правите предпечат да знаете особеностите на изготвянето. Ние преди много години сме имали проблеми, вече в СФ се научиха. И не е лошо да помислите за легален софтуер, защото много лесно ще ви натопят конкуренти и ще дойде икономическа полиция да ви прибере техниката за доизясняване, което протича с месеци.
Ако не се чувствате сигурни, може първите поръчки да бъдете посредници, които осигуряват качеството.

Успех!

# 698
  • Мнения: 1 731
Ние при всички случаи смятаме да сме посредници,най-малкото че помещението ни не е голямо,ама все пак си е наше  и няма как да разместим всичката необходима техника,даже и да я имаме. Thinking Просто ще гарантираме качество на клиентите с помощта на добри фирми .
Днес ще пишем имейл и до Speedy,за  да проучим условията . newsm78

# 699
  • София
  • Мнения: 166
Здравейте, предстои ми отваряне на магазин за цветя (най-накарая си намерих помещение Grinning ) В понеделник отивам да си регистрирам касовия апарат, като ми излезе разрешителното отивам в общината за търговския обект.
Искам да питам ако скоро някой е отварял магазин дали се искат разрешителни от пожарна, РИОКОЗ и др. защото в общината не ми искат такива документи, но незнам, а и никаде в нета не мога да намеря дали трябват или не. Също така ще съм много благодарна ако някой знае и ми каже какви книги и документи трябва да имам в магазина, като книги за рекламация, ревизионни и други подобни.
Благодаря на всички предварително, винага съм си мечтала да си имам нещо мое, сега съм на път да го осъществя и съм много щастлива от този факт, ще се радвам и на всички  fingerscrossed за късмет. Лек и хубав ден!

# 700
  • Мнения: X
Здравейте, от много отдавна не съм се включвала в темите, защото се обсъждат неща, които са доста далеч от това, което работя в момента, но попрочитам ценните ви идеи и съвети.

tonnny_bg, понеже работата ми е свързана с печатници и рекламни агенции, ще си позволя да ти дам някои съвети, понеже в момента пазарът е почти замрял, а всички се опитват да елиминират посредниците, за да си намалят разходите по печата.

Доколкото разбирам, имате помещение, нямате машини, нито легален софтуер и искате да бъдете посредник за печатни материали и работно облекло. Имаш ли статистика или поне някакво проучване колко са фирмите във вашия град, които биха си поръчвали при вас и какво? Само от визитки и менюта не се печели кой знае колко, да не кажа че е направо нерентабилно. Имай предвид, че във Върна има няколко големи печатници, които могат да предложат ниски цени, дистанционни поръчки и транспорт до мястото на клиента. Сравнявали ли сте цените им с тези, които вие бихте предлагали, за да ви е рентабилна дейността. В тази връзка, имате ли идеи да си купите някаква техника, за да извършвате сами услугите? А професионалист, който да ви прави предпечата? В този занаят грешките струват доста скъпо, а не са никак редки.

Регистрацията на фирма е най-бързото е лесно нещо. Правиш едно ООД и се регистрираш по ДДС и това е. В този бранш е важна услугата, която предлагаш и техниката, която имаш. За мен лично е неразумно да се включваш на пренаситен пазар, особено в период на криза, която е ударила най-силно рекламните услуги, но ти си знаеш най-добре.

# 701
  • Мнения: 1 294
Здравейте, от много отдавна не съм се включвала в темите, защото се обсъждат неща, които са доста далеч от това, което работя в момента, но попрочитам ценните ви идеи и съвети.

tonnny_bg, понеже работата ми е свързана с печатници и рекламни агенции, ще си позволя да ти дам някои съвети, понеже в момента пазарът е почти замрял, а всички се опитват да елиминират посредниците, за да си намалят разходите по печата.

Доколкото разбирам, имате помещение, нямате машини, нито легален софтуер и искате да бъдете посредник за печатни материали и работно облекло. Имаш ли статистика или поне някакво проучване колко са фирмите във вашия град, които биха си поръчвали при вас и какво? Само от визитки и менюта не се печели кой знае колко, да не кажа че е направо нерентабилно. Имай предвид, че във Върна има няколко големи печатници, които могат да предложат ниски цени, дистанционни поръчки и транспорт до мястото на клиента. Сравнявали ли сте цените им с тези, които вие бихте предлагали, за да ви е рентабилна дейността. В тази връзка, имате ли идеи да си купите някаква техника, за да извършвате сами услугите? А професионалист, който да ви прави предпечата? В този занаят грешките струват доста скъпо, а не са никак редки.

Регистрацията на фирма е най-бързото е лесно нещо. Правиш едно ООД и се регистрираш по ДДС и това е. В този бранш е важна услугата, която предлагаш и техниката, която имаш. За мен лично е неразумно да се включваш на пренаситен пазар, особено в период на криза, която е ударила най-силно рекламните услуги, но ти си знаеш най-добре.

Подкрепям! От реклама вече трудно се печели. Много агенции за реклама през последните месеци заринаха огъня, а тази зима се очертава още по-тежка за рекламата.



# 702
  • София по рождение
  • Мнения: 1 240
Да не забравите договор със Служба по трудова медицина.

# 703
  • Мнения: 1 731
malko_mishlence,Asya_,направо ме отчаяхте.
Мислим да предложим ниски цени и бързина на услугите.Надяваме се да улесним всички собственици на хотели,ресторанти и други заведения тук относно изработката на визитки,менюта и др.Отделно и куриерската фирма и поръчката на  работно облекло. newsm78 В нашия град няма друга фирма ,занимаваща се с това.
Първо ми беше хрумнала идеята за кинкалерия,защото и такъв магазин няма тук  обаче си нямам и представа откъде мога да си набавя стоката и то на консигнация. newsm78
Оф то хрумването на идеята е най-сложното май. ooooh! ама трябва нещо да се прави ,не може така . Thinking
Благодаря ви за съветите .  bouquet

# 704
  • Мнения: X
malko_mishlence,Asya_,направо ме отчаяхте.
Мислим да предложим ниски цени и бързина на услугите.Надяваме се да улесним всички собственици на хотели,ресторанти и други заведения тук относно изработката на визитки,менюта и др.Отделно и куриерската фирма и поръчката на  работно облекло.

Не ми се иска да те отчайвам, просто да ти обърна внимание на по-доброто планиране и проучване. Визитки и менюта се поръчват 2 пъти в годината. Работното облекло за една фирма е еднократно за годината и сигурно не е за повече от 20-30 служители. Как ще се издържате цяла година от поръчки, които ще ви стигнат за покриване на разходите за 1-2 месеца и то, ако сте направили добра печалба. А ниски цени няма как да предлагаш, ако си посредник. Печатницата със собствено оборудване винаги има по-добра цена - е, освен ако не искате да работите без печалба.

След като имате магазинче, провери какво липсва в града и потърси откъде да го доставяш. Не е сложно хрумването на идеята, нито е нужно да измислите нещо уникално - просто преценете какво липсва в града.

Общи условия

Активация на акаунт