Мнението ви за различните автомобили

  • 72 765
  • 622
  •   1
Отговори
# 585
  • Мнения: 16 077
Щом търсиш бензин, тойотите отпадат - те са хибриди. Отделно бензиновия двигател не особено икономичен.
От изброените аз бих избрала Ауди Q3.
Няколко неща не са верни тук.
Първо - това че една кола е хибрид, означава най-често, че е бензинов двигател плюс електрически, но винаги има двигател на вътрешно горене. Второ - комбинацията наистина е икономична, но предимно в градски условия. На извънградско електрическия мотор не помага. Тойота имат може би най-дорите хибриди в света. Но така като има хибридни модели, така има и само бензинови модели на тойота. Що се отнася за надеждността, тойотата почти няма кой да я бие. Ауди са много добри автомобили, докато не им светне чек енджина, и тога започва фъна.
Аз съм пристрастен, но RAV-4 за мен е най-добрия избор.

Пише, че търси бензин. Това, че хибрида е комбиниран с бензин, не значи, че е бензин. Хибрид си е. Лично мое мнение, с което не ангажирам никого - хибрид, само нов. Ако е втора употреба, да е най-много на 2 години, да се кара 3 и да се сменя. Че не знам дали се плаче, като светне нещо на Ауди, но като замине батерията на хибрида, тогава ще е големия рев.
Тойота имат бензинови двигатели, но на кои модели? Не и на тези, които са описани в поста. Или поне от по-новите. Ако гледа над 10 годишни, тогава има.  А, че имат най-добрите хибриди - за нова не споря!
Ако беше описано колко годишна кола се търси или някакъв бюджет, щяхме да сме доста по-полезни с мненията Simple Smile

# 586
  • София
  • Мнения: 30
Щом търсиш бензин, тойотите отпадат - те са хибриди. Отделно бензиновия двигател не особено икономичен.
От изброените аз бих избрала Ауди Q3.
Няколко неща не са верни тук.
Първо - това че една кола е хибрид, означава най-често, че е бензинов двигател плюс електрически, но винаги има двигател на вътрешно горене. Второ - комбинацията наистина е икономична, но предимно в градски условия. На извънградско електрическия мотор не помага. Тойота имат може би най-дорите хибриди в света. Но така като има хибридни модели, така има и само бензинови модели на тойота. Що се отнася за надеждността, тойотата почти няма кой да я бие. Ауди са много добри автомобили, докато не им светне чек енджина, и тога започва фъна.
Аз съм пристрастен, но RAV-4 за мен е най-добрия избор.

Пише, че търси бензин. Това, че хибрида е комбиниран с бензин, не значи, че е бензин. Хибрид си е. Лично мое мнение, с което не ангажирам никого - хибрид, само нов. Ако е втора употреба, да е най-много на 2 години, да се кара 3 и да се сменя. Че не знам дали се плаче, като светне нещо на Ауди, но като замине батерията на хибрида, тогава ще е големия рев.
Тойота имат бензинови двигатели, но на кои модели? Не и на тези, които са описани в поста. Или поне от по-новите. Ако гледа над 10 годишни, тогава има.  А, че имат най-добрите хибриди - за нова не споря!
Ако беше описано колко годишна кола се търси или някакъв бюджет, щяхме да сме доста по-полезни с мненията Simple Smile


Бюджет 35-40к. Предпочитам от 2014г.
На мен също ми харесва RAV4, но имам притеснения дали ще свикна с големината. До момента не съм шофирала кола с близка на RAV4 размери.

благодаря ви са споделените мисли

Последна редакция: пн, 17 юни 2024, 15:33 от Коко-Ми

# 587
  • Мнения: 16 077
Само да кажа, че са пуснали оферта за Jeep Compas - 20 000 първоначална вноска и около 420 лв месечна вноска (не помня точната сума) за 5-годишен лизинг. Чисто нова, дизел, автоматик 1,6 двигател но не помня конете колко бяха - май 130. Дават възможност за по-голяма вноска и по-малки вноски. Compas е по-малък от RAV4 и по-голям от CH-R. Като човек, каращ Jeep мога да кажа, че са много хубави, здрави и стабилни, та ако искаш може да минеш да го видиш. Гледала съм го и много ми хареса. Имам си го в чек листа.

# 588
  • Мнения: 995
Аз съм много "боса" на тема електрички и хибриди, но винаги съм си мислела, че ако замине батерията на хибрида, спокойно си го караш на бензин, така ли е?

# 589
  • Мнения: 16 077
Аз съм много "боса" на тема електрички и хибриди, но винаги съм си мислела, че ако замине батерията на хибрида, спокойно си го караш на бензин, така ли е?

Да и си остава вечно твоя - няма продаване.

# 590
  • Мнения: 2 999
Батерията и електодвигателя тежат доста. Отделно и заемат място.
Ако си заминат става все едно караш малолитражка с багажник пълен с цимент.

Последна редакция: вт, 18 юни 2024, 01:23 от bboiko

# 591
  • Мнения: 2 700
Само да кажа, че са пуснали оферта за Jeep Compas - 20 000 първоначална вноска и около 420 лв месечна вноска (не помня точната сума) за 5-годишен лизинг. Чисто нова, дизел, автоматик 1,6 двигател но не помня конете колко бяха - май 130. Дават възможност за по-голяма вноска и по-малки вноски. Compas е по-малък от RAV4 и по-голям от CH-R. Като човек, каращ Jeep мога да кажа, че са много хубави, здрави и стабилни, та ако искаш може да минеш да го видиш. Гледала съм го и много ми хареса. Имам си го в чек листа.
Хибридният бензин е готин. Около 50 км изминава на ток.
Нещото което не ми харесва са задните седалки. На мен са ми доста неудобни.

# 592
  • София
  • Мнения: 55
Извинявам се ама за какво заминаване на батерия или електромотор говорим? Това при хибриди на Тойота или при електрически коли ви притеснява?

# 593
  • София
  • Мнения: 30
Привет отново,
Има ли някой опит или наблюдения върху Авенсис Т27, бензин, 2017, 147 к.с.?
Слаби места? Всичко би ми било от полза. Харесала съм една обява за тази кола

# 594
  • София
  • Мнения: 384
Това е 1.8 VVT-i, 2ZR-FAE бензинов атмосферен мотор. Не съм чул лошо за него. За купето от предната генерация имаше проблем с потропване на спирачни апарати, вярвам в последната версия е поправено. Прегледайте веригата. Добър автомобил  Blush

# 595
  • Мнения: 6 102
За мен няма значение нищо друго, освен колата да е нова. А каква марка ще бъде, това зависи от финансовите възможности. По-високият клас коли имат модели, които са по-евтини. Ако някой държи непременно на скъпата марка. В чужбина е много лесно да купиш нова кола. Плащаш определена сума пари и си разсрочваш останалите пари на месечни вноски. Но, въпросът е в това, дали можеш да поддържаш тази кола. И дали можеш да си плащаш застраховката.

# 596
  • на Мелмак
  • Мнения: 11 156
Имаме Тойота хибрид. Да, икономична е. Има гаранция 10г на батерията. Ако през това време се развали, се сменя. След 10-та година, може да си плащаш за гаранция. Дадоха ни пример с Лексус, на 13-та година сменена батерия, при продължило заплащане от собственика. Не знам дали го обясних добре. Simple Smile
Ако се взима хибрид втора ръка, да е гаранционен.

# 597
  • Mediterraneo
  • Мнения: 38 692
За мен няма значение нищо друго, освен колата да е нова. А каква марка ще бъде, това зависи от финансовите възможности. По-високият клас коли имат модели, които са по-евтини. Ако някой държи непременно на скъпата марка. В чужбина е много лесно да купиш нова кола. Плащаш определена сума пари и си разсрочваш останалите пари на месечни вноски. Но, въпросът е в това, дали можеш да поддържаш тази кола. И дали можеш да си плащаш застраховката.

Всъщност, по- висока полица( с повече покрити рискове) на новата кола е почти два пъти по- евтина от полицата на старата кола, с покрити само ГО и пътна помощ( минимално базово покритие). За новата кола( вече на 5 г) плащам 250 евро, за старата- почти 500, с някакви отстъпки за лоялност и пр, свалихме до 400. Поддръжката също е значително по- евтина, т.е. поне 3-4-5 години е в гаранция( зависи от офертата, от продавача, от много други неща точно колко години ще ти е гаранцията), моята включваше и 4 години пълна поддръжка- смяна на масла, филтри и още други неща при необходимост. 4 години не съм платила нито един цент по тази кола.

# 598
  • Мнения: 6 102
Не съм правила сравнение между нова и стара кола.

# 599
  • Мнения: 7 588
След 2 години дилема, нова или стара, плюсове и минуси си взех Suv Mazda на 5 години. Стойността на колата е почти 40% от новата. Каското и то наполовина. Няма лизинги,  кредити, които те обвързват 5 години. Прецених, че ползите са повече от задълженията, а всъщност си е още нова колата.

Общи условия

Активация на акаунт