Мнението ви за различните автомобили

  • 72 524
  • 616
  •   1
Отговори
# 600
  • Мнения: 3 803
Всъщност, по- висока полица( с повече покрити рискове) на новата кола е почти два пъти по- евтина от полицата на старата кола, с покрити само ГО и пътна помощ( минимално базово покритие). За новата кола( вече на 5 г) плащам 250 евро, за старата- почти 500, с някакви отстъпки за лоялност и пр, свалихме до 400. Поддръжката също е значително по- евтина, т.е. поне 3-4-5 години е в гаранция( зависи от офертата, от продавача, от много други неща точно колко години ще ти е гаранцията), моята включваше и 4 години пълна поддръжка- смяна на масла, филтри и още други неща при необходимост. 4 години не съм платила нито един цент по тази кола.
В България нещата стоят по друг начин. Новите коли са с по-висок данък от старите, колите в гаранция задължително се обслужват в сервиз на марката, като подръжката се заплаща и то на завишени цени за труд и консумативи. Смяна на масло излиза 400-500 лв, съединител, спирачни накладки и гуми се водят консуматив и подмяната  им също се заплаща по завишените цени.

# 601
  • Mediterraneo
  • Мнения: 38 668
Не съм правила сравнение между нова и стара кола.

Не казвам, че си. Коментирам по болднатото в твоето изказване, нищо повече.

Стрейндж, сигурна съм, че е така. Тук от няколко години можеш да си обслужваш гаранционната кола в сервиз, различен от официалния, без това да прекрати гаранцията. Което е още едно облекчение по споменатите от теб причини. Аз спрях да я водя в официалния, когато ми изтече гаранцията и съответното безплатно годишно обслужване. Отвсякъде е по- скъпо, но поне не е задължително.
А, данъците също са по- ниски на новата кола. Разбира се, зависи не само от година на производство, но на две сравнително еднакви като капацитет коли, данъкът на новата е по- нисък.

# 602
  • Мнения: 135
Здравейте, ще Ви помоля за съвет във връзка със закупуване на кола втора ръка. Колата ще се кара основно градско, предпочитам да е автоматик, бензин, да не харчи много, да не е с много малък багажник. Бюджет - 25 000 лв. От 2014 г. нататък.
Ориентирала съм се предимно към мини - SUV, като се колебая се между следните модели:
Рено каптур,
Опел Мока,
Пежо 2008,
Ситроен С3,
Дачия Сандеро.
Резервен вариант ми е Тойота Ярис, понеже от 12 години карам Ярис и съм доволна, не съм имала никакви проблеми.
Моля за мнения и препоръки Simple Smile

# 603
  • Mediterraneo
  • Мнения: 38 668
Аз карам Каптур 2019 г., дизел обаче. Никакви, ама никакви проблеми на този етап, но е купена чисто нова. Малко са привържениците на френските коли, аз се влюбих в модела, когато излезе, и веднага щом можах да си го позволя, си взех точно тази кола.

Последна редакция: ср, 26 юни 2024, 23:25 от Тарталета

# 604
  • Мнения: 7 589
Карах 15 години Ситроен С3, който като нов ( на 2 години го взехме) беше супер. Последните 5 години не излезе от сервиза.
Буквално работех за него.
Отървах  се и повече никога френски автомобил.
Дачията е като консервена кутия,  не бих си я причинила.
Май от изброените Тойота си е най- здравата. Все пак е японска.

# 605
  • Мнения: 3 803
Още един силен глас за Тойотата. Има защо!

# 606
  • Мнения: 6
Аз съм с Тойота Ярис 2012 от 2 години и съм много доволна.
Бензин, ръчни скорости.
И градско и на почивки сме ходили с нея, никакви проблеми.
Даже често мъжа ми я предпочита за градско шофиране пред неговата (Алфа 159)

# 607
  • Мнения: 3 803
Аз съм с Тойота Ярис 2012 от 2 години и съм много доволна.
Бензин, ръчни скорости.
И градско и на почивки сме ходили с нея, никакви проблеми.
Даже често мъжа ми я предпочита за градско шофиране пред неговата (Алфа 159)
Яриса е конструирана за градска кола, нормално е да я предпочита в града.

# 608
  • Мнения: 42 304

Бюджет 35-40к. Предпочитам от 2014г.
На мен също ми харесва RAV4, но имам притеснения дали ще свикна с големината. До момента не съм шофирала кола с близка на RAV4 размери.

благодаря ви са споделените мисли

Аз също харесвам Равчетата, обаче като купувахме кола преди две години огледахме един такъв и не ме впечатли с нищо (нито багажник, нито вътрешни размери), а в същото време е с големи габарити и висока цена. И избрахме Кашкай. Новите са и мек хибрид, което значи леки мотор и батерия и помощ само когато трябва - при потегляне,а зареждането е от спирането. Добра концепция.

Привет отново,
Има ли някой опит или наблюдения върху Авенсис Т27, бензин, 2017, 147 к.с.?
Слаби места? Всичко би ми било от полза. Харесала съм една обява за тази кола

Карала съм две модификации Авенсис, все бензин, общо взето тази мощност. И нямам никакви оплаквания - стабилна, вози много приятно, комфортна и просторна, но не е резачка обаче, а кола за спокойно и приятно каране. Понеже съм карала и Хонда Акорд бих казала, че Хондата е по-спортна и с по-малък комфорт за пътниците, на някои им става лошо, докато Авенсисът е като лодка.

Последна редакция: нд, 30 юни 2024, 21:29 от Черна станция

# 609
  • Мнения: 3 803
Хибридите са само за в града, на извъградско батерията бързо свършва и оставаш само на един куц (слаб) мотор.
 Мнението ми е от първа ръка, преди години имах Инсайт.

# 610
  • Мнения: 42 304
А може би на съвсем нормален мотор? Това, че някоя кола била така не мисля, че важи универсално. Разбираемо е, че само ДВГ е с по-малка мощност от ДВГ + ЕД, ама в нормална кола пак си е достатъчен за нормално каране.

П.П. Под нормална кола разбирам не най-ниската версия, която наистина си е само за града. Ама то и такива се търсят и затова ги има.

Последна редакция: нд, 30 юни 2024, 22:21 от Черна станция

# 611
  • Мнения: 3 803
При хибридите мощността се определя от ДВГ + ел.мотора, извън града мощността не е същата като отпадне ел. мотора. Обикновено хибридите са с малък ДВГ.

# 612
  • Мнения: 42 304
По-скоро има и такива, за който иска, но това не изчерпва гамата. Да вземем C-HR  на Тойота. Наистина има вариант с обща мощност 140 коня и ДВГ от само 98, но нормалният вариант е с обща мощност от 197 коня и ДВГ от 152, което е съвсем ОК за тази кола.

# 613
  • Мнения: 3 803
152 коня, особено ако са бензин и без турбо не са достатъчни. Колите без турбо достигат максималната си мощност при високи обороти. Можеш ли да караш една кола с педала до ламарината? Няма да питам какво става с разхода на гориво (и масло) в този случай.
За протокола: карам кола с 238 коня и са ми достатъчни.

# 614
  • Мнения: 42 304
Ти явно си от онази порода, сега разбирам защо се изказваш така Simple Smile Аз карам Кашкай 156 коня и макар да е по-голяма кола от C-HR има предостатъчна динамика за мен (9,2 секунди до 100 км/ч). И разходът на гориво е под 8 на сто в града ( днес видях, че е 7,6). На нормалните хора, които не са маниаци и които пишат в бгмама, това им стига.

Общи условия

Активация на акаунт