Най-приятната и най-просташка ТВ РЕКЛАМА - тема 17

  • 93 069
  • 742
  •   1
Отговори
# 420
  • Мнения: 534
Много са ми забавни рекламите на Пиреус с Леонид  Peace Само дето всеки път се шашкам- що няма 300 спартанци след него  Crazy Joy


Най яките  и стилни реклами за мен са на Швепс, още от гепарда с газелата и "Би ли приела да вечерям с теб?"  Mr. Green Wink


Много ми харесва рекламата на мин. вода Велинград, с орела- и като клип и като послание  smile3544 Но я няма в ютюб, инак шях да си я изтегля, толкоз ме кефи  Heart Eyes

# 421
  • Мнения: 9 865
На Швепссс и аз ги харесвам рекламите, а и битер лимона им много ми върви на джина, фен съм. Grinning

# 422
  • DE
  • Мнения: 9 068
Малии, тия от абв в кой век живеят ooooh! във века на технологиите  някой ще седне да пише писмо вместо да се обади по телефона или по някой друг начин, скайп, месинджър....
Между другото много депресарска реклама и лъха яко на соц Grinning

# 423
  • Мнения: 7 849
Да, много е неприятна. Освен това и недомислена, как се показва хартиена снимка по АБВ. 😁

# 424
  • Мнения: 14 177
Цялото семейство в АБВ е на крачка от групово самоубийство. Толкова депресирани хора сигурно и в психиатриите няма.

# 425
  • Мнения: 1 187
На абв най много се нервирам  тази с маратонките на децата колко излишен драматизъм придава с репликата " добре ли си , ЗЛЕ ли си "  не можа ли просто да каже "се чудим как си " . 👿👿

# 426
  • Мнения: 1 710
Преди много, много години, когато единици правеха реклами в България и този бизнес тук беше непознат, четох едно голямо чуждоземско проучване кои типове реклами, как влияят на потребителите.
Реклами за сапун и прах за пране са най-досадни, но и най-успешни. Бяха установили, че най-продаван е продуктът, който е най-дълго и най-досадно рекламиран. Колкото и да не им харесва рекламата на домакините, като отидат в хипермаркета избират измежду праховете, които са виждали най-много по телевизията.
Други много успешни са тези, при които продуктът непрекъснато се визоализира, защото после лесно се разпознава. Реклами с натрапчиви песнички, които ти се набиват в главата също постигат ефект. Първо, защото си я пееш и запаметяваш добре продукта и второ, защото като го мернеш в магазина, мозъкът ти услужливо ти припомня и песничката и така се увеличава многократно вероятноста да купиш нещото, дори и да не ти трябва.
За моя голяма изненада креативните и забавни реклами бяха някъде доста назад в класацията. Причината била в това, че те привличат внимание, карат те да се усмихнеш или замислиш, но изместват фокуса и вместо потребителят да запаметява продукта, мисли върху посланието. На всичко отгоре този тип реклами се харесвал предимно на интилигентни и високообразовани хора, за това се предпочита само за определени продукти.

Винаги като видя някоя безумно дразнеща реклама се сащам за това проучване и за откритието, че колкото е по-досадна и неприятна, толкова по-запомняща се и успешна е.

# 427
  • Мнения: 201
Ние пък заради досадното Пършевица, пършевица... спряхме да ги купуваме. Дори и по телефона като правеха проучване пускаха песента. Grinning
В последните години много е паднало нивото, в предни години (2010-2014 някъде) го бяха вдигнали.

# 428
  • Мнения: 1 709
Като оставим настрана въпросът за качеството на продукта, много ми е забавна рекламата на кренвирши Житница. Мелодията е сполучлива, сюжетът също и накрая възклицанието на жените  Аааааа, аха! Smile Smile

# 429
  • Мнения: 1 710
Ние пък заради досадното Пършевица, пършевица... спряхме да ги купуваме. Дори и по телефона като правеха проучване пускаха песента. Grinning

Да, ама сигурно минаха над 10 години, откакто даваха рекламата, но само при споменаването на Пършевица и веднага се сетих, че започваше с "Мух мули майкоооооо" или нещо подобно... Няма забравяне Mr. Green

# 430
  • Мнения: 201
Една реклама може да направи или съсипе кариера. Помните ли онази с певицата Дъфи на Кока Кола? Казват, че заради пеенето в нея спаднал интереса към нея. Наистина фалшивееше.

# 431
  • Мнения: 14 177
Според проучването, аз съм от интелигентните, защото харесвам забавни и креативни реклами. Joy
В повечето случаи не купувам продукта, ако рекламата е трагична. АБВ все още ползвам, защото не давам пари за нея. Но ако усетя, че ме обхващат апатия и депресия, ще се откажа от нея, преди да съм станала като редовно комуникиращите чрез нея. Joy

# 432
  • Мнения: 11 647
Значи и аз съм от интелигентните потребители.  Flutter
Точно продукти с тъпи и агресивни реклами изобщо не купувам. Навремето така започнах да заобикалям на леля ти Мария Бонукса.

# 433
  • Мнения: X
Ние пък заради досадното Пършевица, пършевица... спряхме да ги купуваме. Дори и по телефона като правеха проучване пускаха песента. Grinning

Да, ама сигурно минаха над 10 години, откакто даваха рекламата, но само при споменаването на Пършевица и веднага се сетих, че започваше с "Мух мули майкоооооо" или нещо подобно... Няма забравяне Mr. Green
Дааааааа Grinning
Мух мули майко... Всички викат, краво, краво, иди ша та земат за рекламно лице... Grinning

# 434
  • ВАРНА
  • Мнения: 4 565
 Мацето от Триваго рекламира и лекарство за борба с хемороиди.Сладурана е,но някак свързвам двата продукта.

Общи условия

Активация на акаунт