Поръчвали ли сте от Aboutyou.bg?

  • 69 692
  • 737
  •   1
Отговори
# 645
  • Мнения: 92
Код JENI25 валиден от днес в полунощ.
Много благодаря! Сработи 😁

# 646
  • Мнения: 197
Здравейте! Дали някой има код за отстъпка? Този на Жени май е бил до вчера..

# 647
  • Мнения: 513
Здравейте! Дали някой има код за отстъпка? Този на Жени май е бил до вчера..

Пробвайте с DESSI25

# 648
  • на земята
  • Мнения: 4 097
VICA25

# 649
  • Мнения: 197
Много благодаря 🌞

# 650
  • Мнения: 2 304
На Пума банските дали си отговарят или са по-големи/малки?

# 651
  • Варна
  • Мнения: 10 702
Днес написах жалба до about you, заради първата ми поръчка от тях.
Исках да си получа пратката от офис на Еконт.
Приложението им уж дава такава възможност, но стигайки до момента да посоча до кой точно офис искам или забива и трябва да започна отначало или ме праща в гугъл мап.
За тази цел написах адреса на офис на Еконт и ясно и недвусмислено написах, че това е офис на Еконт.
Днес ми се обади куриер да ме търси в офиса на Еконт...
След 2 разговора с about you и куриера, сега съм принудена да платя 2.40 лв за да си получа пратката, като това е цената за пренасочване към друг адрес.
Забележете, че в пренасочването от първия адрес към втория адрес няма никаква разлика в адреса. Тоест, при посочен адрес улица Неофит Рилски 22, я пренасочвам към абсолютно същия адрес улица Неофит Рилски 22.
Не получих съдействие от about you.
С куриера няма смисъл да се разправям, защото това са неуредици между тях.
Подпалих здраво и набързо им начатках една жалба.
На всичкото отгоре чакам втора поръчка, оформена по същия начин.
Възможност да променя нейния адрес няма.
Да видим дали и как ще реагират about you.

# 652
  • Мнения: 1 499
Аз нямам проблем с приложението /Андроид или за iPad/ - ако си избера до офис ми отваря приложението или в браузъра карта и там си маркирам съответния офис.. Нормално е ако е избрана опцията за доставка до адрес, така и да го тълкуват - никой няма да тръгне да чете какво е описано там, а и едва ли разбират български, все пак от чужбина идват поръчките.. По-скоро Еконт трябва да предложат безплатно пренасочване до техен офис, Спиди поне са по-добре в това отношение и го правят безплатно.

# 653
  • Варна
  • Мнения: 1 579
Днес написах жалба до about you, заради първата ми поръчка от тях.
Исках да си получа пратката от офис на Еконт.
Приложението им уж дава такава възможност, но стигайки до момента да посоча до кой точно офис искам или забива и трябва да започна отначало или ме праща в гугъл мап.
За тази цел написах адреса на офис на Еконт и ясно и недвусмислено написах, че това е офис на Еконт.
Днес ми се обади куриер да ме търси в офиса на Еконт...
След 2 разговора с about you и куриера, сега съм принудена да платя 2.40 лв за да си получа пратката, като това е цената за пренасочване към друг адрес.
Забележете, че в пренасочването от първия адрес към втория адрес няма никаква разлика в адреса. Тоест, при посочен адрес улица Неофит Рилски 22, я пренасочвам към абсолютно същия адрес улица Неофит Рилски 22.
Не получих съдействие от about you.
С куриера няма смисъл да се разправям, защото това са неуредици между тях.
Подпалих здраво и набързо им начатках една жалба.
На всичкото отгоре чакам втора поръчка, оформена по същия начин.
Възможност да променя нейния адрес няма.
Да видим дали и как ще реагират about you.
Много неприятна ситуация,абсолютно права си,че са техни договорни отношения и сайта е смотан,но от друга страна мисля,че трябва да се обърнеш и към Еконт,защото и те имат вина.Първо такса пренасочване я събират те,а в случая грешката според мен е и тяхна,че някой неграмотен не е разчел адреса и не му е светнало,че е до офис ,а и сама казваш,че си го изписала.Нямат основание за такси щом  адреса е един и същ.Просто е зле свършена работа на някой служител.Според мен about you директно копират адресите от поръчката,а останалото е зле свършена работа на Еконт.
Аз пък имам друг въпрос .Когато си получавате пратките те са с опция преглед.До къде ви разрешават да ги прегледате? Последните няколко пъти влизам в конфликт със служителите,който ми казват без да нарушавам транспортната опаковка т.е без да разпечатвам прозрачното пликче,но за мен това не е преглед след като не мога да видя дали е желания от мен артикул в желания размер,а транспортна опаковка са пликовете на Еконт  и си мисля,че това е ограничение вътрешни инструкции от Еконт и сайтоветеса далеч от представата какво се случва,защото примерно със Спиди нямам същите грижи!!!  Дори в едната поръчка получих плуовер,който направо си беше съблечен на опаки и пъхнат в плика,а той не беше дори запечатан.Преди време за ФД бях проверялава в общите им условия и изобщо няма такова изискване,но тук не намирам точни указания.

Последна редакция: пт, 02 апр 2021, 22:30 от desuri

# 654
  • Мнения: 5 382
Исках да си получа пратката от офис на Еконт.
Приложението им уж дава такава възможност, но стигайки до момента да посоча до кой точно офис искам или забива и трябва да започна отначало или ме праща в гугъл мап.
Ако е избрано до адрес, как очакваш да го пратят до офис и чия е вината, че Еконт имат такса за пренасочване до офис?
Още тогава, когато го написа, симулирах поръчка и нямах проблем да поръчам до офис на Еконт. Аз само така поръчвам, но помислих, че има проблем в този момент, но нямаше.
В полето "Улица и номер" се изписва улицата и номерът(не може без номер). За "Населено място" може да се напише кода на населеното място или името му. Същото е и в приложението. Нямам никакви проблеми да избера, който и да е било офис на Еконт.

# 655
  • Варна
  • Мнения: 10 702
Чревоугодник, радвам се, че при теб всеки път става, но при мен всеки път не става.
Ето, сега за пореден път пробвах, подтикната от твоя пост.
Три пъти ме прати отново в гугъл мапс и четвъртия път изписа ново двайсет, че не предлагали доставка до адрес  на Еконт.
Та, както и да е.
Чакам отговора им.

# 656
  • Мнения: 513
Пробвах как е на телефона. Зарежда карта в самото приложение, но има възможност за отваряне на Google Maps. Вероятно при вас е натиснато второто и приложението го е запомнило като действие и затова всеки път ви праща там.
Пробвайте да се логнете в сайта, може и през браузър от телефона.

# 657
  • Мнения: 5 382
Чревоугодник, радвам се, че при теб всеки път става, но при мен всеки път не става.
Ето, сега за пореден път пробвах, подтикната от твоя пост.
Три пъти ме прати отново в гугъл мапс и четвъртия път изписа ново двайсет, че не предлагали доставка до адрес  на Еконт.
Та, както и да е.
Чакам отговора им.
А може ли снимка на екрана?

# 658
# 659
  • Варна
  • Мнения: 1 579
miss Noir Това го няма при мен,а можеш ли да избереш друг офис?Излиза ли същото собщение?Във Варна не всички офиси са упоменати за доставка.Този,който ми е най-близък излиза в картата,но немога да го избера и ползвам и се налага да използвам по-далечен упоменат в сайта им.
Да не би проблема да идва от това?

Общи условия

Активация на акаунт