КАУФЛАНД - тема 66

  • 59 835
  • 795
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 7 295
Днес изкарах 1 час от работния си ден "работейки" в Кауфланд...
Скрит текст:
Гледам фикс Маги ( само подправки) намален и набързо реших, че ще направя някакви " макаронени" за вечеря. Грабвам пакета- срок на годност 03.2023, следващия-също...цяло кашонче...отивам на Информация-" Сега ще ви дам ваучер- Благодаря! ". Плащам покупките си на каса- с 1.10 над обявената цена излиза фикса..." Отидете на Информация за разликата"... Пак заставам там, обяснявам ..." Ами явно не ви върви с този продукт-тук също излиза толкова като на к.б."....влизам вътре и нося етикета..."Да, права сте, ще ви върна 1.10..".Без коментар съм.

# 31
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 10 845
За съжаление така стоят нещата в Кауфланд.

# 32
  • Мнения: 35 148
Хич не им мълчи! Имаш си контактна форма за оценка на филиала , използвай я

# 33
  • Мнения: 3 745
За съжаление, не винаги ми се разправя с оплакване, натоварвам се още повече.

Тия дни правих забележка на служителка, че колкото и да е изнервена, не бива да си го изкарва на клиентите. Майкооооу, като отвори една уста, като се развика! Няколко пъти напомних да не ми се повишава тон, все едно на стената казах. Охраната дойде, колежка се появи и се опита да я оправдае, че по принцип така високо си говорела. Тръгнах си да не се ядосвам, после пък се ядосах още повече, че я оставих да и се размине.

# 34
# 35
  • Мнения: 1 710
Благодаря за брошурата! Харесах си само одринските кори и изварата "Мое, твое, наше". Препоръчвам и двете.

# 36
  • shumen
  • Мнения: 18 142
Внимавайте в Кауфланд много.На комшийка днес ми се оплака телефона и откраднали докато се разправя на информация.

# 37
  • село в ямболско
  • Мнения: 6 631
Аз взех рядко да ходя  в К. И приложение не чекирам .

# 38
  • Мнения: 3 745
Гадове, увеличили са тоалетната хартия с два лева. Знаех си, че така ще стане и много мразя да съм права.

От брошурата само котидж сирене ще взема.

# 39
  • Mostly in my mind
  • Мнения: 8 764
Харесах доста неща. Само от първа страница 3 бр.

# 40
  • Мнения: 4 583
Момичета, влизам да похваля шевната машина от Кауфланд, която купих. Бях питала преди седмица дали някой я има. Явно не, защото никой не сподели мнение, но аз реших да я купя, заради добрата цена и многото функции. Чак днес ми остана време да я тествам, че имах малко проблеми през седмицата. Първото ми впечатление е, че е страхотна. Шие отлично, пробвах няколко вида бодове, правия разбира се, оверлога, разни други плетеници, зиг-заг. Страхотно се справя. Безшумна е също, старата ми беше по-шумна. Има допълнителни 4 крачета, освен други чаркалъчки. Ще се вихря тези дни и ще дам повече отзиви.
Скрит текст:

# 41
  • Мнения: 2 898

Тия дни правих забележка на служителка, че колкото и да е изнервена, не бива да си го изкарва на клиентите. Майкооооу, като отвори една уста, като се развика! Няколко пъти напомних да не ми се повишава тон, все едно на стената казах.
От години пазарувам в Кауфланд, никога не съм попадала на такива служители. Сигурна ли сте, че точно в магазин на веригата ви се е случило такова нещо? Да беше някой квартален магазин, да, но в Кауфланд…. Задължително е трябвало да се оплачете от грубото отношение.

# 42
  • Мнения: 4 776
Работя с клиенти и съм клиент - процесът е двупосочен , а истината е една , но всеки участник в ситуацията защитава себе си, обикновено когато спорът е безмислен по- мъдрия замълчава. Не си разваляйте слънчевият почивен ден с толкова тежки размисли😊
Снощи бях в Кауфланд за седмичен пазар - ябълки, зеле, свинско каре, наденички за скара с подправки, банани, млека, синьо сирене и ементал имаше с -30% ,копър липсваше и не открих кафето в зелена опаковка от Мега сделката , нямаше дори етикет някъде. Сега съм в размисъл дали е свършило или просто трябва сега да се разходя отново🤔

# 43
  • Мнения: 730
Не знам,следи ли някой от Кауфланд темата или не,но комуникацията,когато искаш да си купиш нещо,а него го няма,е под всякаква критика,както и наличностите,които се разминават в табелите и това стои дни наред в някои сектори.От седмица си търся в 3 Кауфланда в Пловдив продукт от новата за магазина серия Парксайд.На два от магазините табела за конкретния продукт има,но там стои сходен продукт,който няма как да свърши работа -с различни параметри.Във всеки магазин съм търсила служител,който да ми каже,има ли от продукта на склад,ако не,ще има ли,ако няма,защо стои табелката....Навсякъде се питаше в слушалката и разговора завършваше с няма,не знаем ще има ли,не знаем кога ще има ,щом няма -няма и т.нНа информация-същите отговори-те не правили заявка,каквото им пратили от централния склад,,,ама защо стои табелката -вдигане на рамене...Понеже съм си го навила на пръста този продукт,минавам чинно всеки ден,евентуално ако имам шанс да е дозареден-еми добре,ама хаоса в този конкретно сектор си стои непобарнат,както са го зарязали клиентите разхвърляно-така си стоят рафтовете?!?!Обадих се и на национален клиентски телефон,с надежда да ми съдействат.Изключително любезна операторка,която ме разпита къде съм проверила,помоли ме да остана на линия и след 5 мин , благодарейки,че все още съм на телефона, рече -да,проверихме в посочените магазини-няма ,,😀😀😀😀,не знам кога ще има....Много ми помогна,жената Simple Smile)))

# 44
  • Мнения: 3 745
Абсолютно съм сигурна, че точно това ми се случи точно в Кауфланд. Служителката беше намусена и тросната, очевидно изнервена и въпреки че не каза нищо обидно, цялото и отношение беше обидно - мърморене под нос, подмятане на химикали и печати по плота, затръшване на чекмеджета, сумтене, пуфтене, въобще, не пропусна възможност да демонстрира раздразнението си, а когато направих забележка, започна да вика.
Самият факт, че охраната дойде, но не се намеси, говори, че не съм си позволила неуместно поведение.
Колежката и се опита да я оправдае, че по принцип говори високо, но до забележката децибелите бяха други.
Самата аз не повиших тон, защото вече бях порядъчно вбесена и много внимавах как точно се изразявам, за да не нагнетявам обстановката допълнително.
Служителката е от дълго време там и друг път е нямала такива прояви, но този път явно не е била на кеф и го отнесох аз.

Общи условия

Активация на акаунт