LaRedoute.fr - 141 - Всичко за поръчката!

  • 41 862
  • 744
  •   1
Отговори
# 645
  • Мнения: 63
хиляди благодарности ева а дали може да се намалят с код? newsm78  bouquet

# 646
  • София
  • Мнения: 2 296
хиляди благодарности ева а дали може да се намалят с код? newsm78  bouquet
Повече от това-не.

# 647
  • Мнения: 69
много благодаря Hug

сега имам такъв въпрос: току що пуснах поръчка и в потвърдителния мейл видях, че има сгрешен артикул, т.е. пуснала съм едно нещо два пъти, ще има ли ефект ако им пиша че е станала грешка, или каквото съм пуснала - това  Rolling Eyes

# 648
  • Мнения: 43
много благодаря Hug

сега имам такъв въпрос: току що пуснах поръчка и в потвърдителния мейл видях, че има сгрешен артикул, т.е. пуснала съм едно нещо два пъти, ще има ли ефект ако им пиша че е станала грешка, или каквото съм пуснала - това  Rolling Eyes

Каквото си пуснала това е!Няма как да откажеш артикула.

Ако греша все пак,моля някой да ме поправи.До сега съм чела,че не може!

# 649
  • София
  • Мнения: 2 296
много благодаря Hug

сега имам такъв въпрос: току що пуснах поръчка и в потвърдителния мейл видях, че има сгрешен артикул, т.е. пуснала съм едно нещо два пъти, ще има ли ефект ако им пиша че е станала грешка, или каквото съм пуснала - това  Rolling Eyes

Каквото си пуснала това е!Няма как да откажеш артикула.

Ако греша все пак,моля някой да ме поправи.До сега съм чела,че не може!
Не,няма начин.

# 650
  • Мнения: 4 406
много благодаря Hug

сега имам такъв въпрос: току що пуснах поръчка и в потвърдителния мейл видях, че има сгрешен артикул, т.е. пуснала съм едно нещо два пъти, ще има ли ефект ако им пиша че е станала грешка, или каквото съм пуснала - това  Rolling Eyes
има продавалник, няма страшно  Grinning ще се намери кой да го купи. а за подарък не става ли?

# 651
  • Варна
  • Мнения: 773
Здравейте:) До сега не съм поръчвала от сайта. Опитах веднъж , нищо не се получи, не са ми взети пари от картата. В четвъртък пуснах нова поръчка, знам че е рано още, но и никакъв уведомителен имейл не съм получила,само рекламни. Как мога да разбера дали всичко е наред? И да попитам още нещо, след като съм пуснала поръчката, продуктите стоят ли си в кошницата, защото моите са си там Rolling Eyes.Моля някой да ми отговори, защото ми е пълна мъгла. CrazyБлагодаря!

# 652
  • Мнения: 685
Виви, май не си пуснала поръчка  newsm78 щом нещата си ти стоят в кошницата.
Обикновено пращат мейл, че са ти приели поръчката това пише: Confirmation de votre commande sur laredoute.fr, пише кога си я пуснала, стойността, ей така изглежда:
Отвори началната страница и горе по средата, където ти е кошницата, виж в ляво от нея надписа  Suivre mes commandes цъкни на него, имаш ли нещо написано? Трябва да са отбелязани артикулите, които си поръчала, а ако са ги отказали, дай най-долу на страницата, където пише: там ще са нещата, ако няма да ти ги пратят..но според мен не си пуснала поръчка. Провери си картата, ако имаш он лайн банкиране, ако не на банкомата утре Wink

# 653
  • Варна
  • Мнения: 773
Имам банкиране, проверявах я няколко пъти, но нищо. А това, което си пратила, не съм получавала в пощата си. Вече се ядосвам значи. Следвам всички инструкции, дава ми че всичко си е ок и пак нищо.Не мога да си обясня защо така се получава? Sad Благодаря ти

# 654
  • Мнения: 5 615
Здравейте:) До сега не съм поръчвала от сайта. Опитах веднъж , нищо не се получи, не са ми взети пари от картата. В четвъртък пуснах нова поръчка, знам че е рано още, но и никакъв уведомителен имейл не съм получила,само рекламни. Как мога да разбера дали всичко е наред? И да попитам още нещо, след като съм пуснала поръчката, продуктите стоят ли си в кошницата, защото моите са си там Rolling Eyes.Моля някой да ми отговори, защото ми е пълна мъгла. CrazyБлагодаря!
Цъкаш големи розови бутони,дорде излезе надпис "Ма команд ес енрегистре" ( да ме прощават френскоговорящите).
Уведомителния имейл е автоматичен,но някои така и не получават.
 Peace

# 655
  • Варна
  • Мнения: 773
Здравейте:) До сега не съм поръчвала от сайта. Опитах веднъж , нищо не се получи, не са ми взети пари от картата. В четвъртък пуснах нова поръчка, знам че е рано още, но и никакъв уведомителен имейл не съм получила,само рекламни. Как мога да разбера дали всичко е наред? И да попитам още нещо, след като съм пуснала поръчката, продуктите стоят ли си в кошницата, защото моите са си там Rolling Eyes.Моля някой да ми отговори, защото ми е пълна мъгла. CrazyБлагодаря!
Цъкаш големи розови бутони,дорде излезе надпис "Ма команд ес енрегистре" ( да ме прощават френскоговорящите).
Уведомителния имейл е автоматичен,но някои така и не получават.
 Peace


И аз все розовия натискам ама....  Wink

# 656
  • Мнения: 53
Виви, май не си пуснала поръчка  newsm78 щом нещата си ти стоят в кошницата.
Обикновено пращат мейл, че са ти приели поръчката това пише: Confirmation de votre commande sur laredoute.fr, пише кога си я пуснала, стойността, ей така изглежда:
Отвори началната страница и горе по средата, където ти е кошницата, виж в ляво от нея надписа  Suivre mes commandes цъкни на него, имаш ли нещо написано? Трябва да са отбелязани артикулите, които си поръчала, а ако са ги отказали, дай най-долу на страницата, където пише: там ще са нещата, ако няма да ти ги пратят..но според мен не си пуснала поръчка. Провери си картата, ако имаш он лайн банкиране, ако не на банкомата утре Wink

Задължително ли пращат уведомително писмо, дори и статуса на поръчката да е a domicile?

# 657
  • Мнения: 1 666
много благодаря Hug

сега имам такъв въпрос: току що пуснах поръчка и в потвърдителния мейл видях, че има сгрешен артикул, т.е. пуснала съм едно нещо два пъти, ще има ли ефект ако им пиша че е станала грешка, или каквото съм пуснала - това  Rolling Eyes

Каквото си пуснала това е!Няма как да откажеш артикула.

Ако греша все пак,моля някой да ме поправи.До сега съм чела,че не може!
Не,няма начин.

Как да няма като има!
Аз съм отказвала цяла дублирана поръчка.
Просто трябва и ти да реагираш бързо и да им пишеш едно любезно писмо с молба да канселират.
При мен през януари стана така, въпреки че и аз хич не се и надявах да имам този късмет.

# 658
  • Мнения: 145
Здравейте:) До сега не съм поръчвала от сайта. Опитах веднъж , нищо не се получи, не са ми взети пари от картата. В четвъртък пуснах нова поръчка, знам че е рано още, но и никакъв уведомителен имейл не съм получила,само рекламни. Как мога да разбера дали всичко е наред? И да попитам още нещо, след като съм пуснала поръчката, продуктите стоят ли си в кошницата, защото моите са си там Rolling Eyes.Моля някой да ми отговори, защото ми е пълна мъгла. CrazyБлагодаря!
Цъкаш големи розови бутони,дорде излезе надпис "Ма команд ес енрегистре" ( да ме прощават френскоговорящите).
Уведомителния имейл е автоматичен,но някои така и не получават.
 Peace


И аз все розовия натискам ама....  Wink
Да стигнем до момента... КАКВА ти е картата и на коя банка?

# 659
  • София
  • Мнения: 2 296
много благодаря Hug

сега имам такъв въпрос: току що пуснах поръчка и в потвърдителния мейл видях, че има сгрешен артикул, т.е. пуснала съм едно нещо два пъти, ще има ли ефект ако им пиша че е станала грешка, или каквото съм пуснала - това  Rolling Eyes

Каквото си пуснала това е!Няма как да откажеш артикула.

Ако греша все пак,моля някой да ме поправи.До сега съм чела,че не може!
Не,няма начин.

Как да няма като има!
Аз съм отказвала цяла дублирана поръчка.
Просто трябва и ти да реагираш бързо и да им пишеш едно любезно писмо с молба да канселират.
При мен през януари стана така, въпреки че и аз хич не се и надявах да имам този късмет.
При цяла поръчка е едно,но за 1 артикул много се съмнявам.

Общи условия

Активация на акаунт