LG пералня - никога повече

  • 39 420
  • 35
  •   1
Отговори
# 30
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 148
макар че имам 14 дни за връщане на стоката

само ако си я купил онлайн Wink

# 31
  • Мнения: 4
Днес е 07.06.17 г. започва 8-я месец, откакто си взех пералнята за близо 2 000 лв. и още на първото пускане даде заводски дефект - накъса ми всичките дрехи,поради разпробит барабан навътре. Наближава да му правя помен ( 9 месеца) и още нито я сменят ,нито връщат парите .Дано да съм първия и последния излъган клиент на тази марка, ама надали !!! Скъпи приятели, преди покупка се замислете първо, къде и какъв е сервиза и изобщо като видите LG бегайте далече, да не ви сполети моята зла участ .

# 32
# 33
  • Мнения: 19 523
Май това, че сте пуснал разговора в you tube  ще ги размърда, иначе и аз съм яла тази попара, обаче с марка Горение и прословутия им сервиз. За щастие след почти два месеца разправии ми смениха някаква част на съдомиялната и вече осма или девета година си работи безотказно. Пожелавам Ви същото и с Вашия уред. Всъщност колко време така....проверяват статуса на заявката и нямате пералня?

# 34
  • Мнения: 1
LG започват да се доказват като безобразен боклук! Пералня на 2 години и 4 месеца се оказва със заминали лагери. Ремонта на тоя корейски боклук ще излезе над 100 лева, та се чудя дали да не излети от прозореца а клипчето - в youtube...

# 35
  • Мнения: 3
Здравейте, виждам че темата е стара но уверявам ви ОЩЕ актуална. Купих пералня със сушилня от техномаркет, които ме "излъгаха" че е качествен продукт, тих, икономичен и цитирам "няма върнати продукти" и си заслужава парите. Пералнята тресе на центрофуга от 1000 оборота нагоре.Тресе се отстрани и капака се удря в корпуса. Да дойдат да я вземат в сервиз им отне близо месец и после 2-3 седмици да я върнат! След връщането малко по добре но пак ТРЕСЕ. 2 седмици чакам пак да я вземат като се обадиха, разкачих я сутрин в петък и не дойдоха... Боклук от безочливи лъжци в магазина. Безхаберен сервиз! Не е била на промоция или стар модел. Със семейство съм, с бебе, губят ми ценно време. Да, настина "няма върнати продукти" защото трябва 4 пъти да е в сервиз за едно нещо. Ще ги разнеса до където мога, събирам клипове и документи!

Последна редакция: сб, 16 дек 2023, 07:35 от PresM

Общи условия

Активация на акаунт