ВТОРИ клас - 5тема

  • 51 377
  • 747
  •   1
Отговори
# 615
  • София
  • Мнения: 17 597
Ако искате да си направим конкурс за най-нечетливо писане? Въпреки, че съм сигурна, че първото място ще е в нашата къща Simple Smile

Искаш ли да се хванем на бас?  Mr. Green

Lulu, току що скъсахме листа с последното домашно, за да бъде преписано. Ще го снимам и сама ще се откажеш да се състезаваш с нас  Mr. Green



Изобщо не мисля, че имате някакъв шанс...

Като се замисля, единственият по-грозно пишещ човек... хаха, ще да съм аз...
По-грозно и от Давид, де.

Иначе защо първо се учат как да пишат правилно (не в смисъл на правопис и граматика) ръкописно го разбрах миналата година... Честно, нищичко не му се разбираше. Изглежда, че когато човек се научи първо да пише слято после и като разделя буквите все пак се усеща какво разстояние да остави м/у букви от една и съща дума и какво - м/у отделните думи, че нещото да е четимо. Нещо като ученето на нотите на пианото - в смисъл, да се улучват - досадно е, но... явно необходимо. Един вид да се усвои първо фината моторика на пръстите - да се научат мускулчетата как да извършват движението - пък после да намери детето своя си стил, темпо и т.н.

Последна редакция: сб, 20 фев 2016, 20:15 от katiABV

# 616
  • Мнения: 860
Здравейте!
 Моето момче е вече трети клас, но имам една голяма молба към второкласниците, които учат английски по "Блускайс"- дали някой има възможност да сканира и да ми прати на лични или по мейл последните страници от учебника за 2. клас със речника? Ще съм много благодарна!
 bouquet

# 617
  • от Луната
  • Мнения: 1 753
Здравейте. Моля за помощ за една задача, която изобщо не разбирам как трябва да се реши  Embarassed Embarassed http://prikachi.com/images.php?images/993/8647993m.jpg . Намерих решението, което е решено от авиоинжинер, но пак не схващам логиката, за да обясня на детето как да я реши само

# 618
  • Мнения: 2 707
Здрасти, все едно имаш три различни задачи, а, б и в, във всяка от тях знаеш едно и от него намираш другите, знаеш я черешка, я разлика между нещо и друго и получаваш черешката и т.н.

# 619
  • от Луната
  • Мнения: 1 753
Арино, хиляди благодарности  bouquet. Най - накрая схванах логиката. Много ме е срам  Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed

# 620
  • Мнения: 2 707
И родителите свикват Simple Smile има и още по странни задачи Simple Smile

# 621
  • от Луната
  • Мнения: 1 753
Направо нямам спомен да съм решавала такива задачи на тази възраст  Embarassed. То има не само още по-странни, а направо идиотски задачи, като тази с кебапчетата и ромите от един сборник  ooooh!

# 622
  • Перник
  • Мнения: 4 873
Последното оправдание на Калоян за грозното писане и грешките е, че бързал - много бързо диктувала госпожата, нямало време до края на часа и тем подобни  Confused

Виктоалиа T, и аз не помня във втори клас да сме решавали задачи с Х, но децата ни го правят.

# 623
  • Мнения: 1 874
Виктоалиа, аз тази задача не бих могла да я реша, дори с жокера на Арино. Ох, чувствам се ужасно тъпа Cry Всички празни поленца ли трябва да се попълнят? Не ми се смейте, моля...

# 624
  • Варна
  • Мнения: 2 364
да, всички трябва да се попълнят - все едно имаш в първата колона на табличката:
8+4 =
8:4 =
8.4 =
47-8 =
После имаш, че нещо +4= 8 => нещото е =4. След като имаш попълнена най-готната клетка на съответната колонка, заместваш мартеничката с нея и караш надолу...
Предполагам, че тоз охльо е сложен да се покаже, че не се търси решението на тази задача, защото се пада двуцифрено число да се умножава, а те не са учили май още.

# 625
  • Sofia
  • Мнения: 21 755
да, всички трябва да се попълнят - все едно имаш в първата колона на табличката:
8+4 =
8:4 =
8.4 =
47-8 =
После имаш, че нещо +4= 8 => нещото е =4. След като имаш попълнена най-готната клетка на съответната колонка, заместваш мартеничката с нея и караш надолу...
Предполагам, че тоз охльо е сложен да се покаже, че не се търси решението на тази задача, защото се пада двуцифрено число да се умножава, а те не са учили май още.
Точно.

И в третата колконка даденият отговор 19 помага да се разбере стойността на черешките за в)  47-19 =28 - толкова е черешката. И:
28+4 =
28:4 =
28.4 не се решава, стигнали са само до таблицата с 4, както става ясно от таблицата. Simple Smile

Умножение с двуцифрено не знам/не мисля  дали ще учат във втори клас.

# 626
  • София
  • Мнения: 17 597
Арино, хиляди благодарности  bouquet. Най - накрая схванах логиката. Много ме е срам  Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed


Не се срамувай - на мен Давид ми обясни какво се прави, всичките ми дипломи изобщо не ми помогнаха да се усетя...

# 627
  • София
  • Мнения: 17 597
Направо нямам спомен да съм решавала такива задачи на тази възраст  Embarassed. То има не само още по-странни, а направо идиотски задачи, като тази с кебапчетата и ромите от един сборник  ooooh!


На мен пък точно тази задача с кебапчетата определено много ми хареса.

# 628
  • Мнения: 1 874
да, всички трябва да се попълнят - все едно имаш в първата колона на табличката:
8+4 =
8:4 =
8.4 =
47-8 =
После имаш, че нещо +4= 8 => нещото е =4. След като имаш попълнена най-готната клетка на съответната колонка, заместваш мартеничката с нея и караш надолу...
Предполагам, че тоз охльо е сложен да се покаже, че не се търси решението на тази задача, защото се пада двуцифрено число да се умножава, а те не са учили май още.

Безкрайно благодаря за поясненията. Всъщност не бях разбрала, че задачката се решава по колонки Crazy

# 629
  • от Луната
  • Мнения: 1 753
То и на мен проблема ми беше, че не можех да разбера начина на решаване. Изобщо не се сетих, е е по колонки  Embarassed. Даже я видях решена и пак не можах да се сетя и добре, че беше Арино, за да схвана за какво иде реч  ooooh!. За писането Михаела пише по-добре отколкото в 1 клас, но може повече. При нея проблема е, че много се мотае. Тя не ходи на занималня, защото не я приеха и пише в къщи. Но това мотаене ме побърква  Crazy. Днес имаме РС и ще видим какво ще каже госпожата  Mr. Green

Общи условия

Активация на акаунт