Онлайн магазин Тему (Temu) за България - 3

  • 24 742
  • 800
  •   1
Отговори
# 660
  • Мнения: 2 568
Не знам, не съм започната и не считам, че от Бокснау ще излъжат толкова открито. Само подозирам, че единствено служители на митницата имат право да бъдат на територия на митницата и затова те "изваждат" пратки от там. Но, както казах, не съм запозната, така че нямам намерение да си приказвам наизуст.

Моята най-бавна пратка е със Спиди, а най-бързата ми е с Бокса.
То реално не лъжат - пише натоварят, не докарат, просто не смогват да ги обработят кутиите. При мен по-бавно от тях никога не е било -7+ дни в Бг, то от Китай или от където и да е идват за 5-6 дни Simple Smile Нищо правят ми услуга, да спра да поръчвам боклучки Grinning

# 661
  • София
  • Мнения: 28 787
Решила си да спреш? Е, твое право е Simple Smile

# 662
  • Мнения: 6 805
Всичките ми пратки са идвали със Спиди. Имам такава, която пристигна в първия обявен ден, имам и такава, която стоя цяла седмица на митница.

Да похваля мини прахосмукачката. Изчистих си колата, доволна съм (аз затова я купих).

# 663
  • Мнения: 1 468
Благодаря, че споделихте за връщането. Успешно ми възстановиха сумите за едни чехли, които ми бяха малки и мостри за очертаване на вежди. Не ми се занимаваше да ги нося по куриери и не смятах да ги връщам поради тази причина.
Дано обаче не се злоупотребява с тази опция за връщане...без да има връщане.

# 664
  • софия
  • Мнения: 25 656
Скрит текст:
От митницата не ги взимат куриери, а служители на митницата.
Скрит текст:
Това ми попадна във Фейсбук групата за пратки от Тему. Слагам информацията , понеже е полезна:
Здравейте, относно запитванията във връзка с получаването на пратки, чрез BoxNow, от екипа им се свързаха с нас за да съдействат. Това е информацията, която ни изпратиха:
Здравейте,
Във връзка всички получени запитвания на мейлът на BoxNow, както и на нашият стационарен телефон, решихме да се свържем с админът на група Тему-България, като предоставим отговори на най-често задаваните въпроси.Информацията, която ще предоставим в този пост ще бъде дълга, но надяваме се достатъчно изчерпателна и ще отговори на всичките Ви запитвания.
За да не се лутате из всичко написано сме сортирали въпросите и техните отговори в следният ред:
1.Защо пратката ми е насочена към ваш автомат?
2.Защо пратката е минала проверки на летище/митница, но не е доставена в автомат?
3.Пратката ми е във ваш склад, но не е доставена-защо?
4.Пратката ми е насочена към далечен за мен автомат-как да я пренасоча?
5.Възможно ли е всичките ни поръчки да се насочват към най-близкият автомат?
6.Пратката ми беше доставена в автомат, но изпуснах срока за получаване. Какво правим сега?
7.Къде ще получа известие, че пратката ми е в автомат?
8.Получих пратка с моите имена, но артикулите са объркани. Какво да правим сега?
9.ПИН кодът, който сте ми изпратили е от 6 цифри, а автоматът изисква 7.Какво да правя?
10.Поръчах много неща, но в получената пратка са само половината от тях. Защо?
11.Статуси на поръчка.
Въпрос 1: Защо пратката ми е насочена към ваш автомат?
-Когато направите поръчка в сайта на ТЕМУ, тяхната система насочва пратката Ви към някои от куриерските фирми в България (СПИЙДИ, ДПД,СЪНДЕЙ,Български Пощи,БоксНау т.н.) Когато тяхната система избере BoxNow като куриер, избира и автомат към който да бъде насочена пратката. Доста често системата на ТЕМУ избира автомат, който е в близост до подаденият от Вас адрес, но има и случаи, в които системата прави грешен избор и я насочва към автомат, който не е удобен за Вас. Естествено няма да задължим клиентът да обиколи целият град, за да вземе пратката си и ще я пренасочим към удобен за него автомат, но по-надолу ще обясним как се случва това. 🙂
Въпрос 2: Защо пратката е минала проверки на летище/митница, но не е доставена в автомат?
-Когато пратките преминат нужните проверки, служителите на летище/митница трябва да натоварят всички тези пратки и да ги изпратят към нашият склад, където нашите колеги ги сортират и след това ги доставят до автоматите ни. Съответно ако е имало забавяне в изпращането на пратките към нашият склад, ще има забавяне и в доставката до автоматите ни.
Скрит текст:
Когато пратката е минала проверки, но не е доставена в складът ни, Вие ще виждате статус "New-to be picked up"
Въпрос 3: Пратката ми е във ваш склад, но не е доставена-защо?
-След сортиране на пратките, нашите куриери се заемат с доставката до автоматите, като се разпределят на райони.Естествено, че Вашата пратка ще бъде заредена, но не винаги това е възможно да се случи в същият ден, в който пратката е пристигнала в нашият склад. Възможно е да има леко забавяне, но ние гарантираме, че пратката ще достигне до собственикът. Имайте предвид, че пратките първо биват доставяни в склад София и ако има пратки към други градове те се насочват към другите ни главни складове в България.
Всичките ни колеги работят неуморно всеки ден, за да можем да доставим пратките в срок или с минимално закъснение и оценяваме Вашето търпение!
Въпрос 4: Пратката ми е насочена към далечен за мен автомат-как да я пренасоча?
-За момента пренасочването на пратки се усъществява единствено от customer support по телефон или чрез имейл и е възможно само 1 пренасочване до избран автомат от клиента. Когато пишете имейл към нас, моля да предоставяте номер на пратка или телефонен номер с който е направена поръчката и адрес или номер на избраният автомат. Всички наши автомати могат да бъдат намерени тук: https://www.boxnow.bg/locker-finder.
-Ако след пренасочване от наша страна, отново получите известие, че пратката е пренасочена към друг автомат, това означава, че избраният автомат е препълнен и системата е направила пренасочване към свободен такъв, но естествено отново можем да зададем първият избран автомат за доставка.
Въпрос 5: Възможно ли е всичките ни поръчки да се насочват към най-близкият автомат?
-Не е възможно за момента, тъй като системите на ТЕМУ все още насочват пратки и към други куриерски фирми, а също така най-близкият за Вас автомат може да е препълнен.
Въпрос 6: Пратката ми беше доставена в автомат, но изпуснах срока за получаване. Какво правим сега?
-Когато пратка бъде заредена в наш автомат, нейният престой е 2 дни. Ако пратката не бъде взета в този срок, тя се връща към наш склад и е нужно да ни информирате за изпуснатият срок, за да може ние да я върнем в автомат отново.
Въпрос 7: Къде ще получа известие, че пратката ми е в автомат?
-Когато пратката е заредена в автомат, нашата система изпраща известие във Вайбър-бизнес чатове, ако нямате Вайбър известието идва като СМС. Съобщението съдържа 6 цифрен ПИН, локация на автомата и негова снимка.Не ви е нужен номер на вратичка, тъй като кодът се генерира спрямо Вашата пратка и след въвеждане на кода се отваря вратичка автоматично.
Въпрос 8: Получих пратка с моите имена, но артикулите са объркани. Какво да правим сега?
-Ако получената пратка е с Вашите имена, но съдържанието не отговаря на това което сте поръчали/счупено е/грешен размер е, то тогава трябва да се обърнете към ТЕМУ, за да ви кажат каква е процедурата за рекламация и съответно да върнат заплатената от Вас сума за поръчката.
Въпрос 9: ПИН кодът, който сте ми изпратили е от 6 цифри, а автоматът изисква 7.Какво да правя?
-Всички кодове за получаване на пратки от нашите автомати са от 6 цифри. Преди да се свържете с наш оператор, моля да се уверите, че сте на правилната локация (Която получавате във съобщението във вайбър/смс) и въвеждате кодът на нашият зелен автомат с надпис BoxNow.
-Ако не сте получили 6 цифрен ПИН код и въвеждате 10цифрен номер (Това е номер на пратката) автоматът няма да отвори вратичка, тъй като тя се отваря само със 6 цифреният ПИН код.
Въпрос 10: Поръчах много неща, но в получената пратка са само половината от тях. Защо?
-Ако пратката е прекалено голяма от Тему я разделят на няколко такива. Съотвено ако пратката е разделена от ТЕМУ в нашата система също ще бъде отчетена като няколко различни пратки, които ние ще доставим в отделни шкафчета и ще получите различни ПИН кодове за всяка пратка.
11.Статус на поръчка:
-New-to be picked up-Поръчката е влезнала в системата.
-Delivered-пратката е доставена на получателят.
-Expired Return-Времето за престой на пратката в автомата е изтекло и пратката ще бъде върната на подател.
-Returned-Пратката вече е върната на подателя.
-In depot-Пратката е в наш склад.
-In final destination-Пратката се намира в автомата (Изпратен е ПИН за получаването)
-Cancelled-Пратката е била отказана от подателя
-Wait for load-Пратката чака в определен автомат, за да бъде заредена.
!ВАЖНО!
Ако получите имейл/съобщение, да въведете данните на картата си, за да удължим времето за престой/да доставим до адрес или каквото и да било друго-НЕ ГО ПРАВЕТЕ. Пренасочването и удължаване на времето за престой са НАПЪЛНО БЕЗПЛАТНИ!
Надяваме се, че този пост е бил полезен за всички участници в групата и сме отговорили на най-важните въпроси, които задавате.
Молим за разбиране и търпение, тъй като работим неуморно, за да могат нашите клиенти да останат доволни и да получат пратките си 🙂
Дрън дрън, митничари ще се занимават с пратки от тему. А защо на спиди им ги докарват по-бързо,ако е вярно? Според мен си трият ръцете, схемата е ясна, не могат да смогнат.
Ако стигнете до връщане, на последния екран ви пише къде да ви се върнат парите и колко артикула трябва да върнете или да не върнете, така че пробвайте и ще разберете, ако трябва ни дайте скрин шот и не потвърждавайте.
Дрън-не дрън, почти същото ми бяха обяснили и от Спиди, когато се обаждах. Не куриерите на фирмите ходят да взимат миналите проверка пратки от Митница.
Скрит текст:
За тези, които бързате за доставка - според мен се свържете с доставчика тук в България директно и ще ви дадат информация.
Направих го. От Спиди обясниха, че могат да кажат нещо за пратката, след като бъде взета от Митница. Тогава влиза в тяхната система. Не ходели те да ги взимат от там.

Всеки е свободен да вярва, в каквото си избере. А че Бокснау не успяват и са по-бавни от Спиди е факт. Заради тях върнах огромна поръчка, която беше разпарчетосана и точно техните части получих ден след като ми трябваха нещата, след повече от 10 дни освобождаване от Митница.

Последна редакция: вт, 07 май 2024, 08:17 от zvаnchе

# 665
  • Ст.Загора
  • Мнения: 686
Аз пък съм много доволна от Бокснау , за 11 дни ми дойде поръчката направена на 22 април , на 4 май получих смс че е в кутия на 3 мин. от нас . Със Спиди трябваше да пренасочвам пратката до офис  и да се моля да няма големи опашки пред офиса .

# 666
  • Мнения: 69 064
Бокс нау ми държаха 3-4 дена поръчката в съседен град.
Със спиди като е в този град, на сутринта е при мен, винаги. Няма кибичене по трасето, никога...

# 667
  • Асеновград
  • Мнения: 3 114
Бокс нау ми държаха 3-4 дена поръчката в съседен град.
Със спиди като е в този град, на сутринта е при мен, винаги. Няма кибичене по трасето, никога...
При мен е същото, Спиди само претоварват и пристига, не висят по хъбове. С Бокса 2 дена в хъб София, после два дена в хъб областен град, доставка след 18ч. последния възможен ден на доставката.
Кой каквото ще да ме убеждава, за провинцията не са добър доставчик.

# 668
  • Мнения: 69 064
Не са, не са.
ХМ, като влизе в бг през Русе, на сутринта е при мен.
Абаут ю, като влезе в бг през София, на сутринта е при мен.
И т.н.с др търговци, и спиди и еконт.

А и при мен има малко кутии на бокса, и всяко пренасочване ми се явява  далечко от адреса ...

# 669
  • на морето
  • Мнения: 1 391
Моля да ми помогнете как да намеря чата с подръжката, да им пиша да ми премахнат минималната сума за поръчка. Не мога да намеря.

# 670
  • Мнения: 69 064
Влизаш в профила си, Вие където пише до кошницата, горе в дясно има слушалки, натискаш и скролваш надолу..там е свържи се с нас.

# 671
  • Мнения: 402
И аз им писах, на мен пък не ми го махнаха!

# 672
  • Мнения: 158
Аз току що получих смс че пратката ми е вече е тук в бокса. А първата очаквана дата беше 9ти 😁

# 673
  • Пловдив
  • Мнения: 1 297
Случвало ли ви се е.... ?
Първата ми поръчка до стотинка, каквото пишеше в общата сума на поръчката - точно толкова ми "дръпна" от картата. Днес виждам, че при втората ми поръчка има разлика. Общата сума на поръчката и в потвърдителния имейл е 85,83, а от картата ми са "дръпнати" 75 стотинки повече, т.е. 86,58 лв.
Thinking

... може и да е коментирано.

# 674
  • Мнения: 2 281
Лампа за комари да сте поръчвали?

Общи условия

Активация на акаунт