Как предпочитате да ви обслужват в заведенията и магазините?

  • 24 019
  • 199
  •   1
Отговори
# 60
  • София
  • Мнения: 17 592
KatiABV, нали за български магазини и заведения говорихме? Освен това и Рамзи има рецепта за бургери, но това не го прави фаст фуд готвач. Примерно в ресторантите и на Андре Токев, и на Виктор Ангелов има бургери. И в други съм виждала, както разбира се има такива и без. Просто сега са актуални и ги предлагат, макар и не тип Макдоналдс, а с black angus. А понеже захвана да ми показваш чужди ресторанти, има и такива със звезди Мишлен, които предлагат бургери.


И български ти показах - но повечето,които посещавам изобщо, са малки. С чудесна кухня... и без сайтове. Никой не предлага такова нещо като сандвичи, дори и да им вика бургери - което е доста тъпо, това са просто дебели кюфтета на скара - а на едно от местата подозирам, че ако попитате за сандвичи лично собственичката, която е и главният готвач, лично ще дойде да ви изхвърли оттам.
Далеч съм от мисълта, че шеф-готвачите не са в състояние да спретнат някой сандвич, това би било смешно. Но определено не ги предлагат като чат от менюто в ресторантите си.

# 61
  • Мнения: 615
Във Хепи много пъти съм казвала, че нещо не ми е харесало.

Например:

Салата Цезар е с твърде тъничко пил. филе и прекалена твърда панировка, омазана маруля в евтин бял сос и рендосан обикновен кашкавал - ами да си я кръстят салата "цезар тип хепи"...

Гарнитурите от спанак и картофено пюре към риби и други са наблъскани с натриев глутамат.

Суши са започнали да правят от най-евтините суровини. И още, и още... Не ми се пише...

Та на въпроса " Хареса ли ви еди кое си?", казвам "Ми, нее..", при което сервитьорката ме гледа ето така  Shocked и изобщо не пита защо, а се опитва да обясни, че видиш ли, всичко е чудно и нещо аз не съм оценила прекрасното ядене.

Последно ходих, когато ме държаха на входа 15 минути за настаняване, а когато влязохме вътре беше почти празно. Еми, да си прилагат американските стратегии в Америка, а не в България! Може да сме ганьовци, но сме умни хора.

# 62
  • Мнения: 7 325

Гарнитурите от спанак и картофено пюре към риби и други са наблъскани с натриев глутамат.

Верно ли слагат такива боклуци  ooooh!. Ужас.

# 63
  • Колоколамск
  • Мнения: 11 440
Прекалено услужливите сервитьори не ми пречат, стига да не личи от километри, че го правят насила.

Ее, много претенциозно, искаш и естествено да играят, че им е приятно да любезничат.  Mr. Green


А случвало ли ви се е като влизате в магазина да ви поздравят любезно, а на излизане /ако не сте си купили нищо/ на вашето "довиждане" да ви оставят без отговор?

   Като вляза в магазина с усмивка отвръщат на поздрава ми, а като изляза и не съм купила нищо, дори не ми отвръщат на поздрава за "приятен ден".
И нищо да не купя от магазин, любезно ме изпращат, защото съм любезна и аз, предполагам.  bowuu

Ясно, че всичко прекалено дразни - и твърде любезният персонал, и заспалият и незаинтересован. Аз предпочитам да си разглеждам и избирам на спокойствие в магазин. Ако ме налазят някъде досадно любезни продавачи, гледам да ги разкарам любезно. Ако не става с добро hahaha , тръгвам си. Joy
 В заведения ми харесва да се мотае наблизо сервитьорът, който ни обслужва, цъкалки не съм виждала, но и не посещаваме Хепи, де.

# 64
  • Мнения: 1 458
Айде сега, "Хепиту дей?" ще се превърне в някакъв еталон за заведение...  Laughing Напротив, на всичките му претенции за "сървис" е мега досадно. От цялата верига харесвах само Хепи в Кемпински, вече Маринела  ooooh!

Сега се сетих за симпатичните момичета по моловете, които питат "Изправяте ли косата си?"
Колко преси продадоха?

За мен лично са обидни всички тези маркетингови похвати и мениджърски практики. Като теглят чертата, може и да има "файда" от цялата досада, не знам...

Последна редакция: нд, 09 юли 2017, 04:46 от little kitty

# 65
  • Down south
  • Мнения: 7 715
Една от причините поради които ми липсва шопинга в щатите, там никой не се цупи ако пробваш няколко неща и не купиш, дори с усмивка ще ти благодарят. В нашите магазини, дори се чувствам виновна ако пробвам няколко номера, то едни физиономии, едно цупене... ooooh!
Неоценимо!
И като свикнеш, останалото ти се струва силно неприемливо  Peace

Дано един ден, успеят да превърнат неприемливото в незабележимо и дори приемливо. Мисля, че движението е в правиланата посока, просто трябва време.
Дано е по-кратичко.

# 66
  • Мнения: 2 708
Аз дори съм си мислела да пиша имейл до Фантастико, заради унизителното отношение, което имат към собствения персонал, защото за мен, да ги карат да повтарят на всеки клиент - имаме вафла на промоция, или имаме билет за концерт на Лили Иванова на промоция на всеки 1-2 минути е като някакъв вид инквизиция. На някой може да му се струва приятно и видиш ли ти, как скучаещия касиер ще се разнообрази като повтаря това, но за мен е ужасно.
Аз като клиент също се чувствам ужасно, защото им причинявам това. Даже като ми дойде реда в повечето случаи, тъй като съм го чула поне 3 пъти за 3 минути с усмивка поздравявам и казвам - НЕ ИСКАМ вафла на промоция, само и само да им спестя поне едно изговаряне. А най-гнусното е, че им слагат клиенти под прикритие, и ако случайно забравят да го кажат ги санкционират  Sad. Отвратително е за мен.

Тия момичета в мола с питането за косата също горките са живи за ожалване. Едно близо 60-70% от минаващите всеки ден покрай тях са хора, които работят в сгради на мол, или наоколо. На тях също им е гадно да го чуват по минимум 2 пъти на ден на отиване и връщане от/към зоната за хранене. Вие сметнете всеки един такъв посетител колко пъти месечно го чува и колко приятни чувства изпитва. Собствениците може да се мислят за голяма работа, но според мен нямат право да потъпкват човешко достойнство, а този тип действия, които карат да извършват техните служители е точно това според мен.

# 67
  • Стара Загора
  • Мнения: 2 763
Тия момичета в мола с питането за косата също горките са живи за ожалване. Едно близо 60-70% от минаващите всеки ден покрай тях са хора, които работят в сгради на мол, или наоколо. На тях също им е гадно да го чуват по минимум 2 пъти на ден на отиване и връщане от/към зоната за хранене.
За малко и аз да съм една от тях.  Joy
Добре, че приятели ме заведоха да видя за какво иде реч.  Stop Stop Stop

# 68
  • София
  • Мнения: 62 595
Ма, то и ДМ, и къде ли не ги карат с тези прИмоциЙ. Последно си спомням за ДМ, ама сигурно и за други ще се сетя. Веригите имат точно такава стратегия. Не е специално унизително, то и в МакДоналдс, и в КФС, и навсякъде, където е на теорията за масовото предлагане. Там нито служителят нито, нито клиентът, борави се само с числа. Служителят е един прост ресурс, а клиентът е прост потребител. Такава е философията на този бизнес-модел.

# 69
  • Мнения: 36 593
Забелязвам, че не споменавате обърканите поръчки в заведения, а това също е много неприятно. Най-пресният случай, който се сещам е с майка ми - отишли с колеги в някакъв ресторант и тя и нейна колежка си поръчали еднакви неща, само че колежката й казала, че не иска шунка (за някаква салата май ставаше дума), а майка ми - яйце. В крайна сметка - на другата жена донесли с шунка и яйце, а на майка ми - без двете. Те се оплакали, а сервитьорът предложил някаква отбивка от цената - може ли да е такъв тъпанар - логичното е да им донесе нови порции?!
Аз съм писала оплаквания от определена верига хипермаркети във Фб - няколко пъти и във връзка с различни вериги. Винаги се отзовават и ми помагат - или ми предлагат някаква компенсация, или ми се извиняват и ми предлагат да върна нередовната стока - това е едно от нещата, за които Фейсбукът е много полезен. Само от Пикадили ме игнорираха - писах им за объркани цени (и то такива от рекламата им - на касата излизаше доста по-скъпо), както и за това, че фризерът им е пълен с развален сладолед (беше гнусно - представете си сладоледи, които очевидно са били разтопени и после замразени наново). Те не ми отговориха изобщо, тогава им казах, че ще фалират))

# 70
  • Мнения: 6 008
Къде го дават в моловете това с безплатното изправяне на косата? Аз само веднъж в чужбина видях Grinning
Тук съм виждала да гримират, но май се плащаше Tired

# 71
  • Мнения: 18 555
Вчера ни обслужи най-неадекватната сервитьорка, която съм виждала. Дребните неща от сорта на забравена сламка, лед, отсервиране и т.н. няма смисъл да изброявам, че бяха поне 10-ина забележки. Поръчваме свинска паржола, следва въпрос - бут или филе. Уточняваме - свинска, и тя за свинска питала. Учудваме се, че в заведението предлагат паржоли от бонфиле и свински бут, отново уточняваме, че искаме свинска и нека да бъде от бут. Дали не дойде пилешка... Laughing За забравената гарнитура към нея решихме, че няма смисъл да питаме. Тарама нямат, имало домашен хайвер, на въпроса какво представлява, ходи да пита и каза, че е неразбит хайвер. Има ли хлебче към него, няма. Идва разбит хайвер със сухари плюс една от двете поръчани от нас препечени филийки.

# 72
  • Мнения: 6 417
Най-обичам да ми кажат:"Това ще ви е голямо" или "Ще ви е малко", все едно трябва само за себе си да купувам дрехи.

# 73
  • Мнения: 3 371
Не искам нито да ме поздравяват, нито да ми задават тъпи въпроси, нито да ми носят покупките до касата. Знам какво търся, едва ли имат скрита стока под щанда. Ако някоя си позволи да се влачи след мен - излизам. Един въпрос издържам, на втория си тръгвам. Ненавиждам да ме уверяват докато се оглеждам, че нещо ми отива !!! Това е само и единствено мой приоритет за оценка и никоя патка няма право да ме коментира/все едно с какъв знак/.

В заведение - адски, ама адски противно е през 5 мин да ти се изприпква сервитьор и да пита -ама доволни ли сте, ама не искате ли друго. Аз ако искам, ще си кажа. Научете ги, бе, джанъм, работодатели, байгън да му стане на човек в магазин да влезе или в заведение.

Досада, досада, досада....

------За  веригата Happy - ужас Stop, не знам кой е собственикът, но определено това е най-противното място откъм обслужване. Не ме интересува как се казва сервитьорката, че да ми се представя с име, нито пред 5 мин да ми каца на лявото рамо и да ми се завира в лицето с ехиден въпрос - ама не искате ли там, един какво си!

Последна редакция: нд, 09 юли 2017, 11:37 от A Walk to Remember

# 74
  • Мнения: 22 036
Вчера ни обслужи най-неадекватната сервитьорка, която съм виждала. Дребните неща от сорта на забравена сламка, лед, отсервиране и т.н. няма смисъл да изброявам, че бяха поне 10-ина забележки. Поръчваме свинска паржола, следва въпрос - бут или филе. Уточняваме - свинска, и тя за свинска питала. Учудваме се, че в заведението предлагат паржоли от бонфиле и свински бут, отново уточняваме, че искаме свинска и нека да бъде от бут. Дали не дойде пилешка... Laughing За забравената гарнитура към нея решихме, че няма смисъл да питаме. Тарама нямат, имало домашен хайвер, на въпроса какво представлява, ходи да пита и каза, че е неразбит хайвер. Има ли хлебче към него, няма. Идва разбит хайвер със сухари плюс една от двете поръчани от нас препечени филийки.
Не че е утеха, но надявам се си даваш сметка, че това е резултат от пълната липса на обучение на тези кадри и най-вероятно не е вина на момичето, че са го пуснали да сервира без подготовка.

Общи условия

Активация на акаунт