Как предпочитате да ви обслужват в заведенията и магазините?

  • 24 011
  • 199
  •   1
Отговори
# 30
  • София
  • Мнения: 17 592
Зависи от магазина. В магазин за дрехи и обувки няма какво да ме консултират, най-много нещо за дадената колекция може да ме интересува. Но в магазин за техника, скъпа козметика или био козметика консултациите са различни и се радвам, когато попадна на компетентни служители.

Бургери се предлагат и в ресторантите на известните шефове. Определено не това го определя като заведение за бързо хранене.


Куест (за да не е предизвикателство, примерно).
"намери сандвича".
https://www.gordonramsayrestaurants.com/restaurant-gordon-ramsay/menus/
Втори опит Simple Smile
http://www.ritzparis.com/en-GB/fine-dining-paris/espadon-restaurant
Нещо не им намерих менюто: http://100текръчми.bg/karakachanska/ - но ви уверявам, че3 допълнителна винена листа има, сандвичи - не. Въпеки, че приготвят и храна за вкъщи... и като им погледнах цените на хепитата са от същия порядък или по-високи.  Sick

# 31
  • Мнения: 6 301
А случвало ли ви се е като влизате в магазина да ви поздравят любезно, а на излизане /ако не сте си купили нищо/ на вашето "довиждане" да ви оставят без отговор?

# 32
  • Мнения: 5 820
А случвало ли ви се е като влизате в магазина да ви поздравят любезно, а на излизане /ако не сте си купили нищо/ на вашето "довиждане" да ви оставят без отговор?

   Като вляза в магазина с усмивка отвръщат на поздрава ми, а като изляза и не съм купила нищо, дори не ми отвръщат на поздрава за "приятен ден".

# 33
  • Мнения: 4 188
При нас има един магазин за бельо, продавачката явно е и собственик. Влиза клиентката в пробната, за да премери бельото и в един момент завесата се дърпа и продавачката влита в пробната с думите "Да видя как ви стои сутиена, защото трябва точно да ви пасне. Повечето жени не знаят как трябва да стои." Това го разказвам от личен опит. Е, как да се върна втори път там?  Shocked
Къде е тоя магазин, да намина, може и да я откажа от тоя вреден навик Joy Ако предлагат мъжко бельо, де  Joy Joy Или не се знае, може да ми го премерят  Joy Демек, да не ми е тясно, хаха Joy

# 34
  • град-държава
  • Мнения: 5 863
В магазин предпочитам да разгледам на спокойствие, ако преценя, винаги мога да се обърна с въпрос, никога не са ми отказвали съдействие.
В заведение предпочитам сервитьорът/сервитьорката да наминават дискретно без дежурните въпроси.
А защо питаш?  Grinning
+1
Не обичам да ми досаждат или натрапват, но не обичам и да ми дават пълен игнор.

# 35
  • Мнения: 5 820
При нас има един магазин за бельо, продавачката явно е и собственик. Влиза клиентката в пробната, за да премери бельото и в един момент завесата се дърпа и продавачката влита в пробната с думите "Да видя как ви стои сутиена, защото трябва точно да ви пасне. Повечето жени не знаят как трябва да стои." Това го разказвам от личен опит. Е, как да се върна втори път там?  Shocked
Къде е тоя магазин, да намина, може и да я откажа от тоя вреден навик Joy Ако предлагат мъжко бельо, де  Joy Joy Или не се знае, може да ми го премерят  Joy Демек, да не ми е тясно, хаха Joy

    Хаххахаха  Joy Joy Joy

# 36
  • София
  • Мнения: 12 374
В магазин предпочитам да разгледам на спокойствие, ако преценя, винаги мога да се обърна с въпрос, никога не са ми отказвали съдействие.
В заведение предпочитам сервитьорът/сервитьорката да наминават дискретно без дежурните въпроси.
А защо питаш?  Grinning
+1
Не обичам да ми досаждат или натрапват, но не обичам и да ми дават пълен игнор.
И аз. Прекалената любезност и прекаленият игнор ме изнервят еднакво.

# 37
  • Мнения: 5 998
В Кауфланд не съм забелязала да ми гледат в количката, даже имам позната, която работи там и тя е казвала, че са една от най-толерантните вериги - счупиш или разсипеш нещо не изискват от теб да се плати.
Иначе в друга верига, на местно ниво, са ми отваряли опаковките, за да проверят дали не съм скатала и нещо друго вътре. Знам, че е превантивна мярка, но не е приятно да ме третират като крадец Tired
По темата - и аз не си падам по досадни продавачки, затова най-добре ми е в магазините от типа на тези в мола Grinning Колкото по-малко ми нарушават личното пространство, толкова по-добре. Така съм и със супермаркетите, предпочитам да обикалям из щандовете, вместо да се кьоря в някой квартален зад гърба на продавачката.

# 38
  • София
  • Мнения: 12 374
В Кауфланд щерката веднъж счупи бутилка сок. Бяха много мили, не са искали да плащаме. Предложих да почистя, момчето се засмя и каза, че няма никакви проблеми и да не се притеснявам.

# 39
  • Tам през Атлантическия океан
  • Мнения: 7 120
Следващия път като ме питат дали всичко е било наред ще кажа $не, не беше - и ще изчакам изумената физиономия насреща си. Досаждахте ми, ще кажа. Мерси, достатъчно голяма съм, за да реша какво ми се яде и дали искам десерт и кафе. Ако разчитате на това да ми се прияде или на чувството за вина да не откажа,не сте познали. Дайте ми книгата за оплаквания.$
Скрит текст:
Към авторката - трябва да има реални оплаквания от клиенти, за да се светне големият началник, ако му пука, де. Може да му излиза сметката, да му се е вдигнал оборотът, което е достатъчно основание за него да не му дреме за персонала или недоволните клиенти и да ви отсвири. Като управител би трябвало да имаш достатъчно власт, за да кажеш на собственика и той да се вслуша, обаче почти никога не е така. Ако изобщо ти се занимава (макар за такъв шеф нямае да си мръдна пръста), можеш да направиш сметка какъв е оборотът (дали пада или се увеличава) преди и след въвеждане на това досаждане. Дори да не го дадеш на шефа, поне за себе си ще изясниш картинката и ще знаеш какво да правиш, когато сама станеш собственик на заведение. Биг бос, като е толкова голяма работа, сам да си прави сметките.

И тук е практика да предлагат разни неща и тук също питат дали вс. е Ок  Grinning
На никой не му е дразнещо , поне никога не съм чула да се коментра  Rolling Eyes
То и аз се 'промених'   Mr. Green
Защо да се дразним и дзверим  Laughing на таива неща ?!
Това са служители наложен им е накаъв етикет спазват го. Не е нужно да се драматизира и да се натоварваме от такива неща Wink
Въпрос на възпитание  Grinning


Последна редакция: сб, 08 юли 2017, 16:43 от Desss

# 40
  • Мнения: 46 518
Това са служители наложен им е накаъв етикет спазват го. Не е нужно да се драматизира и да се натоварваме от такива неща Wink
Въпрос на възпитание  Grinning
Аз пък мисля, че е в техен интерес да има обратна връзка с клиента за всичко, включително за начина на обслужване и ако той сподели, че нещо го натоварва, а би се чувствал по-добри при еди какъв си етикет, само ще спечелят и двете страни.

# 41
  • София
  • Мнения: 62 595
Начинът е да дехуманизирам обслужващия персонал и да започна да гледам на него като на машини, които просто изпълняват заложена програма.
Дразня се, защото някой е решил, че така ще ме накара да изхарча повече, а не че нещо му пука. Дори не е любезност, а начин за измъкване на пари, направо емоционално изнудване. Изобщо не искам да се променям, просто не искам да ми досаждат по такъв елементарен начин. Като ги видя, и се сещам за циганетата $како, дай стотинки$. Е, раздразненият клиент като мен бакшиш не оставя.

# 42
  • Мнения: 5 998
Не всички са мили само за да изкарат пари. В ученическите години като работих като сервитьорка шефът ни по същия начин искаше да се въртим около клиентите, да ги подпитваме това и онова, чак искаше от колата като слизат да ги чакаме с менютата Crazy
Въпреки че беше много неприятно и за нас, и за клиентите, имаше някои толкова симпатични, че ми идеше да ги обсипя с внимание, да им гледам децата и да ги оставя да си ходят без да платят Grinning
Нямам нищо против любезностите, но в повечето случаи прозира мотивацията за подмазване на клиента. Когато срещна наистина добронамерено отношение то си личи и съответно се отблагодарявам.

# 43
  • Tам през Атлантическия океан
  • Мнения: 7 120
Да мълчи и да си сканирва там  Mr. Green
или ако нещо си има проблеми да си го изкара на клиентите.
После що мълчи като пукел и т.н.  Laughing невъзпитана била Whistling

Трудно ли е да се каже примерно 'не благодаря' , 'мерси' и да не се натоварваме ние и отсрещната страна.
Отсреща са хора като нас  Laughing не са някакви врагове  Laughing , работят изпълнятат си задълженията.







# 44
  • Мнения: 46 518
То това не мерси идва след няколко минути бърборене, което не можеш да прекъснеш. Не се натоварвам, просто си казвам мнението, скучно ми е, бави и опашката, трупат се хора, а всичко може да е много по-просто.
Като цяло е излишно, никой не го купува, само се утежнява обслужването.

Общи условия

Активация на акаунт